موسیقی و تجسمی

برای باخبر شدن از آخرین اخبار موسیقی و هنرهای تجسمی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

سلنا گومز با سال‌ها دوری از اینترنت، زندگیش را متحول کرده است. این بازیگر و فعال ۲۹ ساله در برنامه Good Morning America روز دوشنبه در مورد تصمیمش برای بهبود سلامت روان خود با آفلاین بودن صحبت کرد.
روزهای پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت نخستین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران در سال ۱۴۰۱ به رهبری یک هنرمند آلمانی در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.

تهیه‌کننده کنسرت‌های فرزاد فرزین گفت: «وضعیت عمومی و جسمانی این خواننده پاپ رو به بهبودی است و به تجویز پزشک معالج، فعلا باید در استراحت مطلق باشد.»
تاثیر گذاری ؛وجه اصلی و اساسی هر نخبه یا روشنفکر و صاحب نظر است و باید اذعان کرد که اکنون این عرصه به بازیگران جدید تعلق دارد.

فرزاد فرزین، خواننده پاپ کشور که این روزها در بیمارستان بستری است گفت: نسبت به چند روز گذشته حال بهتری دارم و از مردم می‌خواهم به شایعات توجه نکنند.
اعضای گروه موسیقی اردکانی در بهت و حیرت مجبور شدند با بغضی که ناشی از غضب بی‌مدیریتی مسئولان بود، لغو برنامه را با پوزش‌ها به بینندگان خود اعلام کنند اما ببیندگان در حالتی ناباورانه چندساعتی را برای اجرا به انتظار نشستند و در نهایت با دلخوری محل را ترک کردند.
برخی منابع خبری هوشیاری ‎«فرزاد فرزین» خواننده پاپ موسیقی ایران به دلیل ابتلاء به کرونا در استانبول از ساعاتی پیش کم شده و او تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته است.