موسیقی و تجسمی

برای باخبر شدن از آخرین اخبار موسیقی و هنرهای تجسمی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

از رامبد جوان و بهاره رهنما تا نوید محمدزاده و سحر قریشی؛

سلبریتی های پرسروصدای سال ۱۴۰۰

رامبد جوان، بهاره رهنما، نوید محمدزاده، سحر قریشی، پرستو صالحی و مهراد جم از جمله هنرمندانی بودند که در سال ۱۴۰۰ به واسطه آن‌چه خارج از حیطه هنر انجام دادند، جلب توجه بسیار کردند. در ادامه نگاهی به دلایل این دیده شدن داریم.
ریحانا ستاره باردار که همراه شریک زندگی‌اش برای شرکت در هفته‌های مد میلان و پاریس به اروپا سفر کرده در پاسخ به افرادی که دیر رسیدنش را به او تذکر می‌دادند از عبارت نامناسبی استفاده کرد که بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی پخش شد.
مسابقه استعدادیابی «آوای جادویی» با داوری محمد اصفهانی، رضا صادقی، رضا یزدانی و محمد معتمدی از پنجشنبه ۲۶ اسفند همزمان با نیمه شعبان به صورت هفتگی و رایگان از تلوبیون پلاس پخش می‌شود.
گزارشی از مراسم رونمایی از آلبوم «خنیاگر» تازه‌ترین آثار تولید شده با موسیقی مسعود خضری (بر مبنای موسیقی خراسان) و خوانندگی شهرام ناظری شوالیه آواز ایران را بخوانید.
مهرداد شهسوارزاده یکی از خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی‌اش تک آهنگ «وقتی زمستون رفت» را منتشر کرد.
توضیحات ایمان یزدی نویسنده و کارگردان سریال «سودا» که اولین قسمت آن از ۱۸ اسفند در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد، درباره این سریال بخوانید.