موسیقی و تجسمی

برای باخبر شدن از آخرین اخبار موسیقی و هنرهای تجسمی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

رونمایی از کشتی «سفینة النجاة» حسینی

آغاز ویژه برنامه «محرم شهر» در میدان آزادی

نخستین سوگواره آیینی شهر تهران با عنوان «محرم شهر» همراه با ارائه خدمات اربعینی به زائران حسینی در میدان آزادی تهران آغاز به کار کرد،
بعد از چند سال سکوت، آلبوم «شاعر گمشده» با صدای شهرام ناظری و آهنگسازی ارشک رفیعی با اشعاری از محمود مشرف آزاد تهرانی ( م آزاد) به زودی منتشر می‌شود.

تعدادی از فرزندان شهدای مدافع حرم در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت شهید محسن حججی نماهنگ «وارث نون حلال» را تولید می‌کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز به کار فرآیند تدوین سند ملی موسیقی کشور مطابق با جهت‌گیری نظام اسلامی و همچنین برنامه‌ریزی برای ساخت خانه جشنواره‌های موسیقی در تهران خبر داد.
مقایسه بین اسپاتیفای و اپل موزیک وابسته به مجموعه‌ ای از عوامل شخصی و نیازهای شما است. هر دو این سرویس‌ ها نقاط قوت و ضعف خود را دارند. به همین دلیل، قبل از تصمیم‌ گیری باید در نظر بگیرید که چه ویژگی‌هایی برای شما مهم‌ تر هستند و سپس به انتخاب یکی از این موارد بپردازید.
محمد نوری در زمره هنرمندانی بود که موسیقی را نه پدیده‌ای برای دیده شدن که واسطه‌ای برای ماندگاری مضامین ارزشمندی، چون عشق و وطن می‌دانست.

ناعکاسی عنوان پروژه‌ای است که سومین مجموعه آن با عکس‌های امیرحسین محمد کریمی با عنوان «هزارتو»، عصر روز چهارشنبه چهارم مردادماه در گالری محیطی خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.