سلنا گومز در کن غوغا کرد

فیلم «سلنا گومز» اهالی کن را به وجد آورد.
تصویر سلنا گومز در کن غوغا کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، درام موزیکال اسپانیایی زبان «امیلیا پرز» ساخته «ژاک اودیار» بازی «سلنا گومز» پس از نمایش در جشنواره کن بزرگترین تشویق ایستاده مخاطبان را برانگیخت.

فیلم «امیلیا پرز» ساخته «ژاک اودیار» کارگردان مطرح فرانسوی در بخش مسابقه اصلی جشنواره کن با استقبال مخاطبان و تشویق ۹ دقیقه‌ای پس از نمایش فیلم همراه شد.

«امیلیا پرز» یک درام موزیکال اسپانیایی زبان با بازی «زوئی سالدانا»، «سلنا گومز» و «کارلا سوفیا گاسکون» بزرگترین تشویق های ایستاده جشنواره فیلم کن امسال را تا کنون برانگیخته است.

در این فیلم «زوئی سالدانا» در نقش ریتا، یک وکیل بازی می‌کند که بیشتر تمایل دارد به جنایتکاران کمک کند تا عدالت و یک رهبر مخوف کارتل مواد مخدر به نام مانیتاس (با بازی کارل سوفیا گاسکون) او را به خدمت می گیرد تا به طور مخفیانه عمل تغییر جنسیت را انجام دهد تا به زنی تبدیل شود که همیشه می خواست و «سلنا گومز» نیز در این فیلم در نقش همسر بی خبر شخصیت مانیتاس بازی می‌کند.

«ژاک اودیار» به طور منظم در جشنواره فیلم کن حضور دارد و در سال ۲۰۱۵ برای فیلم «دیپان» برنده نخل طلایی بهترین فیلم شد. اولین فیلم او در سال ۱۹۹۴ با عنوان «ببیند که چطور فرو می‌افتند» در بخش هفته منتقدان جشنواره کن انتخاب شد و برنده سه جایزه سزار، از جمله بهترین اثر اول شد. این فیلمساز فرانسوی در مجموع شش فیلم از جمله «پیامبر»، «استخوان و زنگار»، «المپیادها» و اکنون «امیلیا پرز» را در جشنواره کن رونمایی کرده است.

«امیلیا پرز» در کنار فیلم «کارآموز» ساخته علی عباسی درباره دونالد ترامپ و «آخرین دختر نمایشگر» با بازی «پاملا اندرسون» از پرهیاهوترین فیلم‌ها در جشنواره کن هستند که مشتریان بین‌المللی زیادی دارند.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن تا ۵ خردادماه در جنوب فرانسه ادامه دارد.

منبع: ایسنا

669240