موسیقی و تجسمی

برای باخبر شدن از آخرین اخبار موسیقی و هنرهای تجسمی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

موسیقی هیپ هاپ یکی از سبک‌های موسیقی می باشد، موسیقی هیپ هاپ، از دو بخش اصلی تشکیل شده‌است: رپ (MC) و DJ (میکس‌صدا و اسکرچ) تشکیل شده است، هیپ هاپ مانند سبک‌های دیگر هنری مملو از احساسات، تمرکز، هیجان و حرکت است.
پس از خبر کشف تابلو مسروقه «پیکاسو» خبر به فروش رسیدن اثر دیگری از این هنرمند که مدت‌ها از نظرها پنهان شده بود، منتشر شد.
در تالار رودکی روی صحنه می رود؛

کنسرتی متفاوتی از تنبورنوازان

گروه تنبورنوازان «علی آبادی» به سرپرستی رضا علی آبادی طی روزهای آینده کنسرت آفلاینی را در تالار رودکی ضبط و به مخاطبان ارائه خواهد داد.
در اینجا نقبی زده‌ایم به ماندگارترین ترانه‌های فارسی، آن‌ها که با همراهی ملودی به خانه‌ها نفوذ کردند و سال‌هاست که در شادی و غم، همراه ما هستند.
تازه‌ترین کنسرت ارکستر ملی ایران با رهبری ارسلان کامکار در قالب عنوان «شب موسیقی فیلم» روز جمعه یازدهم تیرماه از تالار وحدت تهران پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.
امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود آلبومی برگرفته از اشعار سعید بیابانکی را منتشر خواهد کرد.
منوچهر معین افشار، از فعالان و مدیران دهه ۴۰ و ۵۰ رادیو و برنامه گلها در هفته جاری دار فانی را وداع گفت.
رامین صدیقی از ناشران شناخته‌شده حوزه موسیقی به عنوان مشاور تهیه‌کننده به پروژه همایون شجریان پیوست. اثری که قرار است نیمه دوم سال جاری منتشر شود.
محمد معتمدی خواننده ایرانی گفت: با اینکه هر کس در هرکجای دنیا باشد، باید اولین واکسنی که در دسترس اوست تزریق کند، ولی من از تزریق یک واکسن نامدار جهانی گذشتم تا در کشور خودم و در فاز سوم تست انسانی واکسن ایرانی برکت شرکت کنم.
ششمین دوسالانه خوشنویسی ملی ایران به همت انجمن خوشنویسان ایران و انجمن خوشنویسان قزوین و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان قزوین، همزمان با روز ملی خوشنویسی (۲۱ مهرماه) برگزار خواهد شد.
رضا صادقی به‌عنوان خواننده در نمایش «دکتر نون» با هادی مرزبان همکاری می‌کند؛ اثری که از نیمه مرداد در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.