موسیقی و تجسمی

برای باخبر شدن از آخرین اخبار موسیقی و هنرهای تجسمی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

محسن چاوشی خواننده موسیقی پاپ کشورمان با انتشار متنی ضمن تشریح شرایط فعلی خوزستان از مسئولان خواستار رسیدگی فوری به مشکلات مردم شریف این منطقه از کشورمان شد.
گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای لذت بخش است. لذت بردن از موسیقی غیرقابل کتمان است و کسی نمیتواند تاثیری که موسیقی بر روح و روان انسان دارد را کتمان کند. در این مطلب میخواهیم درباره چرایی لذت بردن از موسیقی صحبت کنیم.
فواید رفتن به کنسرت های موسیقی و گوش دادن به موسیقی زنده میتواند حواس شما را بهبود بخشد و در نتیجه هوشیاری شما بیشتر شده و شرایط فیزیکی فعال تری خواهید داشت.
کنسرت آنلاین «نغمه‌های تهران» با اجرای آثاری از مجید وفادار و محمد سریر به خوانندگی حجت اشرف‌زاده در برج میلاد تهران برگزار می شود.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت بیش از ۶ هزار آموزشگاه آزاد هنری در کشور خبر داد.
معرفی داوران ششمین جشنواره موسیقی استان ایلام؛

کامکار، رستمی و سیفی زاده انتخاب شدند

اردشیر کامکار، فرشاد رستمی و ارژنگ سیفی زاده با اعلام جواد یعقوبی(دبیر ششمین جشنواره موسیقی استان ایلام) به عنوان هیئت داوران این دوره از جشنواره معرفی شدند.
انتشار خبرهایی مبنی بر اینکه صدای فرزاد فرزین بر روی تیتراژ یکی از سریال ها، این پروژه را برای پخش با مشکل مواجه کرده است، حاکی از حاشیه ای جدید برای شبکه نمایش خانگی است.
روایتی از موسیقی در گام بیست و یکم؛

«تار ایرانی» به شمال خراسان رسید

علی قمصری در بیست و یکمین گام از پروژه‌ «تار ایرانی» به اجرای برنامه ای در حوزه موسیقی شمال خراسان با همراهی گروه از نوازندگان دوتار این منطقه از کشورمان پرداخت.