سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

سخنگوی انجمن سینماداران کشور اعلام کرد سینماها به دلیل شهادت امام محمد باقر (ع) جمعه ۲۵ خرداد از صبح تا ساعت ۱۸ تعطیل هستند.
محمدرضا گلزار، بازیگر سینما و مجری به تازگی با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود، تصویری از خود و دوستانش در باشگاه ورزشی منتشر کرد.
فیلم کوتاه «آبی» به بخش مسابقه هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم بالی راه یافت.
هفته ها بود که صدر جدول فروش هفتگی در اختیار «مست عشق» بود و پس از آن «تمساح خونی» و «سال گربه» همواره به ترتیب در رده‌های بعدی حضور داشتند، اما در هفته ای که گذشت هیچ یک از این فیلم ها صدرنشین نبودند و «تگزاس ۳» در هفته اول اکران بیشتر از همه رقبا فروخت.
در اولین حضور بین المللی؛

انیمیشن «راه» به کرواسی رفت

انیمیشن کوتاه «راه» به سی‌و‌چهارمین دوره جشنواره پویانمایی زاگرب راه پیدا کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خبر داد:

۴ سینما به سینماهای موجود استان اضافه قزوین خواهد شد

براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: پیرو تفاهم نامه منعقد شده میان استانداری قزوین و ریاست سازمان سینمایی کشور که در سال گذشته انجام شد، متعهد شدیم با بررسی های صورت گرفته ۴ سینما به سینماهای موجود استان اضافه شود.
سحر دولتشاهی (بازیگر ۴۴ساله) توئیت معنادار سیامک قاسمی (کارشناس اقتصادی) در رابطه با حمایت از مردم رفح در مقابل حمله اسرائیل را در یک استوری بازنشر کرد.
تابستان سال قبل علاقمندان به سینما به مهمانی «باربی» رفتند و انفجار بمب اتمی «اوپنهایمر» را تماشا کردند؛ تابستان ۲۰۲۴ زمان رفتن به آخرالزمان «مدمکس» و همراه شدن با ماجراجویی ابرقهرمانی «ددپول و وولورین» است.