سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

جرد لتو بازیگر اسکاری هالیوود بعد از سال ۲۰۱۶ بار دیگر در نقش جوکر ظاهر می شود.

عذرخواهی یک کارگردان از خانواده شجریان

همه باید شرمنده باشیم

امیرشهاب رضویان، هنرمند فیلمساز که اصالتا اهل همدان است، در پی جمع آوری بیلبوردها و بنرهای محمدرضا شجریان در این شهر، با نگارش یادداشتی، از این اقدام انتقاد و از خانواده محمدرضا شجریان عذرخواهی کرد.
خاطره بازی با منوچهر آذری که در 77 سالگی خنده از لبانش نمی افتد

بازیگری با چاشنی شیطنت در «هزاردستان»علی حاتمی!

مریم ضیغمی - می گوییم و می خندیم. ترانه ها و آهنگ های برنامه هایش را در لا به لای سخنانش می خواند و بذله گویی ها و شوخی های همیشگی اش را دارد اما نه مثل گذشته؛ گلایه دارد و دلگیر است؛ از کرونا، بیکاری و از این که دیگر یاران و هم قطارانش همچون فرهنگ مهرپرور، حسین عرفانی و استاد شجریان در کنارش نیستند تا حتی برای یک بار به نقشی جان ببخشند یا صدای ماندگار استاد را بشنود.
اتفاق های تازه در پرخرج ترین جیمزباند

ماجرای 8400 گالن کوکا کولا روی زمین!

بدلکار جیمز باند می‌گوید در فیلم "وقتی برای مردن نیست"‌، طرحی را اجرا کرده‌اند که نیازمند ۸۴۰۰ گالن کوکا-کولا بوده است.

تهیه‌کننده «نون.خ» ساخت سریال در شرایط شیوع کرونا را کاری بسیار دشوار دانست و در عین حال عنوان کرد که هنرمندان هم همچون کارکنان سلامت برای سلامت روح مردم تلاش می‌کنند.
«جیمز ردفورد» مستندساز، فعال زیست‌محیطی و فرزند «رابرت ردفورد» هنرپیشه و کارگردان سرشناس آمریکایی، در ۵۸ سالگی درگذشت.
فیلم سینمایی «خورشید» ساخته مجید مجیدی در ادامه حضورهای موفق بین‌المللی در جشنواره بین‌المللی رم که از معتبرترین جشنواره‌های ایتالیا است به نمایش در می‌آید.
در ادامه کرونایی شدن هنرمندان لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون با انتشاری عکسی از هود در صفحه اینستاگرامش از مثبت شدن تست کرونایش خبر داد.