سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

نمایش شتر مرغ به نویسندگی و کارگردانی محمد لهراسبی و تهیه‌کنندگی امیدرضا سپهری و مهدی کریمپور در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.
همزمان‌ با نمایش جهانی فیلم سینمایی «پدران» به کارگردانی سالم صلواتی و تهیه‌کنندگی شهرام مسلخی در جشنواره هند از پوستر‌‌ بین‌المللی این فیلم رونمایی شد.
مهدی میامی، بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون گفت: داشتم تلویزیون می‌دیدم و صرف نظر از سرما، خوابیدم. دو و نیم شب یک باره دیدم فشاری به سینه‌ام وارد شده و در حال خفگی‌ام.
اگر تنها یک درصد از دنبال‌کنندگان او در فضای مجازی این فیلم را می‌دیدند، «حکم تجدیدنظر» حداقل چند برابر فروش فعلی‌اش فروخته بود.
«افسون» جدیدترین انیمیشن دیزنی در حالی موفق شد که گیشه سینماهای آمریکا را از آن خود کند که فیلم جدید ریدلی اسکات با بازی لیدی گاگا نیز راهی سینماها شد.
فرزاد مؤتمن با بیان اینکه آخرین ساخته‌اش «شبگرد» یکی از فیلم‌های محبوبش است، درباره تاکیدی که اخیرا بر عدم صدور مجوز برای فیلم‌های مبتذل صورت گرفته، گفت: سینمای فعلی ایران ماحصل تصمیم‌گیری و ریل‌گذاری مسئولان در ۱۵ سال گذشته است و عجیب است که گاهی آن‌ها در اظهاراتشان طلبکار می‌شوند.