سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

فیلم سینمایی «آزاد راه» به کارگردانی عباس رافعی و بازی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی امشب چهارشنبه 25 خردادماه ساعت 24 از شبکه پنج سیما پخش می شود.
نسخه سینمایی پویانمایی «سلام بر ابراهیم» که به زندگی شهید ابراهیم هادی ملقب به علمدار کمیل پرداخته است، در مرکز پویانمایی صبا تولید شد.

با وجود حادثه ای که شب گذشته برای وحید آقاپور، بازیگر نمایش" باغ" رخ داد و دست وی توسط سارقان موتورش چاقو خورده و در حال درمان است، اجرای این نمایش با بازی وی ادامه پیدا می کند.
کمتر از یک سال از درگذشت علی سلیمانی، بازیگر، تئاتر، سینما و تلویزیون می‌گذرد و سهیلا جوادی همسر او حالا این هنرمند را به یکی از آرزوهایش می‌رساند و خانه هنری را برای آموزش و استعدادیابی کودکان کار و کودکان محروم تاسیس می کند.
گزارش پیش روی تان را درباره کوچ ستارهای تلویزیون که به مدیوم‌های دیگر همچون شبکه نمایش خانگی، شبکه های اینترنتی، سینما و تئاتر، کوچ کرده‌اند بخوانید.
سرقت خفت‌گیرها از وحید آقاپور

بازیگر «شب های مافیا» چاقو خورد

وحید آقاپور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون شامگاه دوشنبه ۲۳ خرداد در پی درگیری با ۲ خفت‌گیر در بزرگراه همت از ناحیه شانه چاقو خورد و موتورسیکلت وی نیز به سرقت رفت.

کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: مریلا زارعی بعد از اکران فیلم جدیدش میگه: اشتباه یک فرد ، یک مسئول رو پای کل سیستم نزاریم.

سازمان آگهی های پرسون