سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

برزو ارجمند بازیگر مشهور سینما و تلویزیون تصویری از جشن عروسی اش را در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شد.

روز گذشته از تیزر فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» که با سرمایه‌گذاری نماوا و نماآگهی ساخته شده، در آستانه نمایش این فیلم در هفتاد و نهمین جشنواره ونیز رونمایی شد.

هانا پاک‌نیت نوه بازیگر مطرح ایرانی محمود پاکنیت است که به عنوان زیباترین دختر ایرانی شناخته شده است. تصویری از کیک تولد هانا منتشر شده است.
آرین وزیر دفتری در گفتگو با ورایتی درباره چگونگی آغاز سینما، تاثیرات سینمایی‌اش و ساخت اولین فیلم بلندش «بی‌ رویا» صحبت کرده است.
عوامل فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی پیش از نخستین نمایش جهانی این فیلم در جشنواره ونیز مقابل دوربین عکاسان خبری رفتند.

سحر قریشی که این روز‌ها تبدیل به پر حاشیه‌ترین چهره‌ی فضای مجازی شده است با انتشار پست ایسنتاگرامی عجیبی ماجرای مهاجرت خود را علنی کرد.

تالار حافظ از ۱۶ شهریور میزبان «قفس» به نویسندگی و کارگردانی محمد حاتمی می‌شود که موسیقی این نمایش با اجرای قطعاتی با صدای محمد معتمدی ضبط شده است.
فرش قرمز فیلم سینمایی «بی‌رویا» همزمان با اکران این فیلم در هفتاد و نهمین دوره جشنواره فیلم ونیز با حضور ستارگان این فیلم برگزار شد.

با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار می‌شود

جلسه شورای سینما همزمان با روز ملی سینما

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی از برگزاری جلسه شورای سینما با حضور معاون اول رئیس‌جمهور همزمان با روز ملی سینما خبر داد.
«بلوند - Blonde» به کارگردانی «اندرو دامینیک - Andrew Dominik» استرالیایی که برداشتی تخیلی از زندگی «مریلین مونرو- Marilyn Monroe» است، با بازی یک بازیگر کوبایی - اسپانیایی در هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز اکران می‌شود.
با اجرای نمایشنامه حمید جبلی

بزرگداشتی برای رضا ژیان

آیین نکوداشت رضا ژیان بازیگر فقید تئاتر، سینما و تلویزیون روز شنبه ۱۹ شهریور ماه به بهانه هفتاد و سومین زادروز این هنرمند برگزار می شود.
سازمان آگهی های پرسون