سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

هر مدیری در سینما همچون هر حوزه مدیریتی دیگری، میراث‌دار تصمیمات و اقدامات دوره مدیریتی پیش از خود است. فرقی نمی‌کند که این میراث چقدر باب‌طبع و میل مدیر جدید باشد یا موجب ناخرسندی و تکدر خاطرش شود.
اشکان صادقی، حمید رحیمی، میثم درویشان‌پور، علیرضا مویدی، علیرضا ساوه‌درودی، سامان کرمی، هدیه آزی‌دهاک در کنار فرهاد آئیش و الیکا عبدالرزاقی گروه بازیگران نمایش گالیله به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور را تشکیل می‌دهند.
سابقه پخش مسابقات فوتبال در سینماها به بیش از یک‌دهه پیش بازمی‌گردد؛ دقیقا از زمانی که بحران ریزش مخاطب در سینمای ایران شکل نگران‌کننده‌ای به‌خود گرفت، طرح نمایش فوتبال برای رونق سینماها در دستور کار واقع شد.

مروت امین ـ بازیگر مصری اسکاتلندی که با ظاهری ساده و بدون آرایش در یک مراسم خاکسپاری حاضر شده بود، به دلیل انتشار عکس هایش با چروک‌های روی صورت و چهره بدون آرایش، از سوی عده‌ای در فضای مجازی مورد تمسخر قرار گرفت.
آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تالار‌های مختلف مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر تا روز پنجشنبه بیست و چهارم شهریور ۱۴۰۱ به تفکیک اجرا‌ها مشخص شد.

«کیانو چارلز ریوز - Keanu Charles Reeves» که سال ۲۰۰۵ با ایفای نقش در فیلم «کنستانتین- Constantine» این فیلم را به فروش ۲۳۱ میلیون دلاری رساند، پس از ۱۷ سال در نقش جن گیر نفرین شده بازی می‌کند.

جیمز کامرون کارگردان آواتار از بازگشت مجدد این فیلم به روی پرده سینماها خبر می‌ده
سازمان آگهی های پرسون