فصل دوم سریال بازی مرکب Squid Game در راه است

جزئیاتی از سریال بازی مرکب Squid Game در رسانه ها منتشر شد.
تصویر فصل دوم سریال بازی مرکب Squid Game در راه است

به گزارش سایت خبری پرسون، ستاره Squid Game از برنامه کاری شلوغ خود و زمان آغاز فیلم‌برداری فصل دوم این سریال گفته است.

لی جونگ-جه که به واسطه حضور در سریال جدید جنگ ستارگان به نام The Acolyte (ستارهء تابع) در شهر لندن به سر می‌برد، در مصاحبه جدید خود به صحبت درباره وضعیت کاری خود پرداخته و همچنین اطلاعاتی از فصل دوم مجموعه تلویزیونی Squid Game (بازی مرکب) را نیز با طرفدارانش به اشتراک گذاشته است.

پروسه تولید سریال The Acolyte که از ماه سپتامبر سال گذشته آغاز شده است، سبب شده تا این بازیگر کره‌ای روزهای شلوغی را در سینما و تلویزیون تجربه نماید. زمانی که از او درباره این سریال جدید دیزنی سوال شده است، وی پاسخ داد که:

به من گفته شده که نباید درباره این سریال صحبت کنم اما گمان می‌کنم که پروسه فیلم‌برداری تا ماه مارس یا آوریل امسال ادامه داشته باشد. علی‌رغم این که پروسه تولید یک اثر از جنبه‌های گوناگونی بین سینمای هالیوود و کره شباهت دارد اما شاهد تفاوت‌هایی نیز در این زمینه بوده‌ام که مرا وادار کرده تا مسائل جدیدی را نسبت به این حوزه یاد بگیرم.

این بازیگر 50 ساله همچنین فاش کرده که سریالی تحت عنوان Ray (ری) که بخشی از دنیای فیلم Deliver Us from Evil (از شر شیطان نجاتمان بده) می‌باشد نیز در دست ساخت قرار دارد که به زودی پروسه تولید آن آغاز خواهد شد.

لی جونگ-جه در نهایت نیز به صحبت درباره فصل دوم سریال Squid Game پرداخت و اعلام نمود که:

همان‌گونه که در پایان فصل نخست مشاهده کردیم، موضوع فصل دوم حول محور انتقام خواهد بود. لی بیونگ هون در فصل نخست پشت تمامی ماجرا قرار داشت و این مسابقه هولناک را کنترل می‌کرد. پس شخصیت من و او در مرکز داستان فصل دوم قرار خواهد داشت. همچنین باید اشاره کنم که فیلم‌برداری فصل جدید در تابستان آغاز خواهد شد و احتمالاً به مدت ۱۰ ماه طول خواهد کشید. با توجه به این که دیگر به مانند سابق نگران همه‌گیری ویروس کرونا نخواهیم بود، می‌توان انتظار داشت که ابعاد فصل دوم بسیار بزرگتر از فصل نخست خواهد بود و این مسئله می‌تواند بیش از پیش زمان‌بر باشد.

سریال کره‌ای Squid Game یکی از شگفتی‌های سرویس نتفلیکس بود که در زمان پخش خود رکوردهای بسیاری را در سراسر جهان جابجا کرد. با توجه به چنین موفقیتی، عوامل سازنده فصل دوم کار دشواری را برای رضایت مخاطبین خود خواهند داشت که باید دید آیا در تحقق این موضوع می‌توانند موفق ظاهر شوند یا خیر!

منبع:gamefa

463249