فیلم ترسناک اره 3 در راه است

جزئیاتی از فیلم ترسناک اره 3 Saw X در رسانه ها منتشر شد.
تصویر فیلم ترسناک اره 3 در راه است

به گزارش سایت خبری پرسون، با توجه به پخش و اکران آثاری همچون Winnie-the-Pooh: Blood and Honey (وینی-د-پو: خون و عسل)، Scream VI (جیغ 6)، Infinity Pool (استخر بی‌انتها) و Knock at the Cabin (در کابین را بزن) می‌توان با قاطعیت گفت که سال 2023 در کنترل ژانر وحشت می‌باشد که پس از سال‌ها به اتفاقی بی‌سابقه در سینما بدل شده است. زیرا ژانر وحشت میزبان حضور آثاری شناخته شده و در عین حال جدید می‌باشد که می‌تواند هر طیفی از مخاطبین را با هر سلیقه‌ای پوشش دهد.

با این حال شاید طرفداران ژانر وحشت با خود بگویند که جای خالی یکی از بزرگان این سبک در سینمای امسال خالی می‌باشد. مجموعه فیلم‌های اره که از طرفداران زیادی در سراسر جهان برخوردار هستند امسال می‌توانند شاهد دنباله محبوب خود از این فرنچایز به نام Saw X (اره 10) باشند که می‌تواند بینندگانش را با وقایع جدید شوکه نموده و خاطراتی جذاب را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

کوین گرویترت که تجربه ساخت چندین فیلم از این مجموعه را در کارنامه خود دارد، وظیفه کارگردانی دهمین فیلم اره را نیز بر عهده داشته و در صفحه توییتر به صورت رسمی اعلام کرده که پروسه فیلم‌برداری این دنباله در شهر مکزیک پایان یافته است.

سرانجام پروسه فیلم‌برداری پروژه Saw X در شهر مکزیک پایان یافت. با وجود این که این پروسه بسیار سخت و طاقت‌فرسا بوده ولی یکی از بهترین تجربه‌های من در طول دوران کارگردانی‌ام محسوب می‌شود. علی‌رغم این که در طول این پروسه به ویروس کرونا مبتلا شدم اما با همکاری بازیگران و باقی عوامل ساخت موفق شدیم تا این چالش سخت را پشت سر گذاشته و اثری تماشایی و جذاب را برای شما به ارمغان بیاوریم. در دهمین فیلم از این مجموعه شاهد بازگشت تمامی المان‌هایی خواهیم بود که سبب شده تا فرنچایز اره در ژانر وحشت بسیار خاص و منحصر به فرد جلوه پیدا نماید.

این دنباله مورد انتظار که توسط جاش استولبرگ و پیتر گلدفینگر نویسندگی شده است، میزبان حضور بازیگرانی همچون توبین بل، سینوو ماکودی لوند و استیون برند می‌باشد. دنباله‌ای که در بین آثار متنوع ژانر وحشت امسال کار سختی در پی داشته و باید دید که در تحقق وعده‌های خود تا چه اندازه موفق ظاهر می‌شود.

فیلم Saw X در تاریخ 27 اکتبر (5 ابان 1402) در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد.

منبع:gamefa

463248