بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: با توجه به شرایط مساعد جوجه ریزی پیش بینی می‌شود که قیمت مرغ تا پایان سال تغییری نداشته باشد.
تعلل عجیب در تصمیم‌گیری، عامل ایجاد نارضایتی؛

آیا ممنوعیت واردات آیفون ۱۴ منطقی است؟

سرانجام پس از گذشت حدود ۶ ماه از ورود اولین مدل آیفون ۱۴ به ایران، گمرک در بخش‌نامه‌ای، مصوبه ممنوعیت واردات این مدل تلفن همراه به صورت مسافری و پستی را ابلاغ کرد. البته واردات تجاری و ثبت سفارش این گوشی‌ها تقریباً از ابتدای امسال امکان‌پذیر نبوده است اما به صورت مسافری، تاکنون واردات تداوم داشته است.
انتشار مجدد خبر رجیستری آیفون ۱۴ در حالی صورت‌ گرفته که تاریخ این خبر برای قبل بوده است، حال این سوال مطرح می‌شود که رسانه منتشرکننده این خبر، دقیقاً با چه هدفی این اقدام را انجام داده است؟
هر دلار در بازار غیر رسمی بیش از ۳۳ هزار تومان طبق آمارهای رسمی منتشر شده از سوی بانک مرکزی در آبان ماه امسال معامله شده است.

اکثر غرفه‌داران میوه و تره بار شهرداری تهران عنوان کرده اند که در میادین میوه وتره بار شهرداری تهران خبری از وعده دولت مبنی بر تخفیف‌های ویژه 10 تا 25 درصدی کالاهای اساسی وجود ندارد و بخاطر تخفیف به میادین شهرداری تهران نیایید.
مدیرکل دفتر سبزی و صیفی وزارت جهاد کشاورزی از کاهش قیمت پیاز در روزهای آینده، خبر داد.
رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: قیمت هرکیلو محصول با کاهش ۳ تا ۴ هزارتومانی به ۱۵ تا ۱۶ هزارتومان رسیده است.
آخرین اخبار حاکی از آن است که ربع سکه در بورس جا خوش کرده است و عرضه این دایره طلایی همچنان زیر قیمت بازار در بورس ادامه دارد.