بورس

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری مربوط به بازار سرمایه را در سرویس بورس پرسون دنبال کنید.

خبر مهم برای جاماندگان:

چه کسانی سهام عدالت ندارند؟

مجلسی‌ها برای جاماندگان سهام عدالت در سال ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی می‌کنند.
مرید السادات گفت: اگر شرایط ورود رمزارزها به بورس ایجاد شود، احتمالا گشایشی در بورس که مرده متحرک است، ایجاد خواهد شد.
در حالی که قرار است سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹ تا پایان سال جاری به حساب مشمولان واریز شود، توجه به این نکته ضروری است که مبلغ اعلامی ۵۵۰ هزار تومان، به همه مشمولان تعلق نمی‌گیرد.
در حالی که قرار است سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹ تا پایان سال جاری به حساب مشمولان واریز شود، توجه به این نکته ضروری است که مبلغ اعلامی ۵۵۰ هزار تومان، به همه مشولان تعلق نمیگیرد.
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افزایش 7232 واحد همراه شد.
«استقلال و پرسپولیس در سازمان بورس ثبت شدند» این خبری بود که منتشر شد و خیلی سریع اخبار مربوط به آن در شبکه‌های مجازی و خبرگزاری‌ها وایرال شد. البته وعده آن حدود 4 ماه پیش داده شده بود و وزارت ورزش و جوانان مدعی بود تمامی مسائل مربوط به خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از سوی این وزارتخانه مدنظر قرار گرفته و تصمیم‌گیری قطعی در رابطه با خصوصی‌سازی این دو باشگاه منوط به تصمیم هیئت پذیرش فرابورس است.
دبیر انجمن سیمان گفت: جا به جایی خریداران از سمت دلالی به سمت مصرف کننده واقعی و از بین رفتن تقاضای کاذب، یکی از مزایای اصلی ورود سیمان به بورس کالاست.
مجلس یازدهم، با وجود اینکه به شکل باورنکردنی ذوب در دولت رئیسی بود، اما باز هم نویسندگان اصولگرا در شبکه‌های اجتماعی، سعی دارند ضعف‌های دولت را به پای مجلس بنویسند.
مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: افرادی که سال گذشته به دلیل وجود برخی مشکلات موفق به دریافت سود سال ۹۸ سهام عدالت نشدند، در اسفند امسال همراه با سود سال ۹۹ به حساب آنها واریز می‌شود.
در حالی که گمان می‌رفت بازار سرمایه به سمت تعادل حرکت کند، این بازار همچنان در مسیر سقوط قرار دارد.