بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک آینده در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و هم‌سویی با سیاست‌ها و برنامه‌های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان، با پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج، جوانان بسیاری را به خانه بخت فرستاده است.
حمایت و عاملیت بانک ملی ایران از سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، تجربه متفاوتی را در بزرگترین رویداد فرهنگی کشور رقم زد و فروش بی سابقه کتاب و ارایه به روزترین و مدرن ترین خدمات بانکی از دستاوردهای آن برای این پایان خوش بود.
دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در برنامه《صف اول》شبکه خبر از پیشگامی و اقدامات بانک ملی ایران در راستای تقدیر از ملی پوشان تیم هاکی روی یخ بانوان کشور قدردانی کرد.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در بازدید از مجتمع لاستیک‌سازی بارز کرمان _ از شرکت‌های گروه اقتصادی تأمین‌اجتماعی _ گفت: ما به‌دنبال پیشانی‌های اقتصادی ایران هستیم تا هم نیاز بازار داخلی را فراهم کنیم و هم از طریق صادرات نیازهای ارزی کشور را تأمین کنیم.
وزیر امور اقتصاد و دارایی درمورد اعتبار سنجی فعالان اقتصادی گفت: با اصلاح آیین‌نامه، اطلاعات جدید همه فعالان اقتصادی را از شبکه ها و سامانه های مختلف دولت جمع کردیم و امیدواریم که بتوانیم تا پایان مرداد برای همه فعالان اقتصادی کشور اعتبارسنجی را با پارامترهای به روز و جدید انجام دهیم.
همایش فرهنگی آموزشی مدیران بیمه ایران، با حضور حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، معاونین مدیر عامل، مدیران ستادی و مدیران شعب شرکت سهامی بیمه ایران، از روز چهارشنبه ۳خرداد ماه در شهر شیراز آغازشده و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.
حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران در همایش آموزشی فرهنگی این شرکت ، ضمن گرامیداشت سوم خرداد ، سالروز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی ، با اشاره به رشد ۳۲ درصدی تولید حق بیمه در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد: بر اساس آمار ، حق بیمه تولیدی بیمه ایران در ابتدای سال۱۴۰۱، ۳۶ هزار میلیارد تومان و خسارت پرداخت شده  ۱۹ هزار میلیارد تومان بود که این ارقام در پایان سال با رشد ۳۲ درصدی در فروش و ۴۹ درصدی در خسارت به ارقام ۴۸ هزار میلیارد تومان در فروش و ۲۹ هزار میلیارد تومان در خسارت رسید.
نشست متخصصان حوزه فناوری اطلاعات نظام بانکی کشور با میزبانی بانک ایران زمین در آخرین روز از اردیبهشت ماه سال جاری با حضور نماینده کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و معاونین فناوری اطلاعات بانک های خصوصی برگزار شد.