بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: مردم از ابتدای مهر ماه چک‌های غیر صیادی را فقط می‌توانند در بانک صادرکننده نقد کنند؛ این عمل به دلیل ایجاد محدودیت برای چک‌های قدیمی است تا افراد به سمت چک‌های صیادی حرکت کنند.
وی در سال 1400 بعنوان چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور انتخاب و" نشان عالی مدیر سال 1400 توسط وزارت صمت به او تعلق گرفت. هنوز از واکنش ها و تصمیم وزارت اقتصاد و بیمه ایران در پذیرش و یا عدم پذیرش این استعفاء و همچنین مقصد و سمت مدیریتی بعدی محسن احمدی خبر و اطلاعی در دست نیست.
تقیانی: باتوجه به اینکه ارائه وام‌ها به صورت مرحله‌ای با بانک رفاه انجام و بخشی از اعتبارات توسط سازمان تامین اجتماعی و بخشی توسط بانک رفاه تامین می‌شود، این موضوع بستگی به طرفین دارد، اما قطعا طی سال ۱۴۰۲، حداقل ۳۰۰ هزار سهمیه برای وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان تامین‌اجتماعی ارائه خواهد شد.
​​همزمان با برگزاری اختتامیه نخستین همایش «تلاش با برکت»، لوح، نشان عالی و تندیس ویژه  این همایش با حضور رئیس کل بانک مرکزی، سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام  خمینی (ره) به بانک صادرات ایران اعطا شد.
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی از تبادل اطلاعات این سازمان و سازمان بیمه سلامت و فراهم‌شدن امکان بهره‌مندی بیماران خاص تحت پوشش تأمین‌اجتماعی از خدمات صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج خبر داد.
کورش پرویزیان رئیس شورای عالی کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های انجام‌شده بانک‌ها با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت : طی سال‌های گذشته حدود 16 هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات به کسب‌وکارهای خرد و مشاغل خانگی در سراسر کشور تخصیص‌یافته است.
در آیین برگزاری « جشنواره تلاش بابرکت"، از بانک پارسیان به دلیل همکاری و مشارکت فعال در رشد تولید و اشتغال‌زایی تقدیر و لوح، تندیس و نشان عالی برکت به دکتر کورش پرویزیان مدیرعامل این بانک اعطا شد.
بانک کارآفرین با هدف حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، توسعه و معرفی خدمات خود در حوزه بانکداری دیجیتال در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ حضور فعال خواهد داشت. در این رویداد تخصصی، شرکت‌های زیرمجموعه بانک، هلدینگ فناوری نگاه و استارت‌آپ‌های عصر امین و ثروت ستارگان به ارائه آخرین دستاوردهای خود خواهند پرداخت.
بانک ملی ایران در نخستین جشنواره "تلاش با برکت" در راستای تحقق طرح‌های اشتغال اجتماع‌محور و حمایت های بی دریغ و اقدامات گسترده برای اشتغالزایی و ایجاد 25 هزار فرصت شغلی مولد و پایدار در اقصی نقاط کشور از سوی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تقدیر شد و لوح و نشان عالی برکت را دریافت کرد.