بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرکل بیمه‌های اتکایی باربری، کشتی و هواپیما بیمه مرکزی؛

تمام شناور‌های دریایی زیر پوشش بیمه باربری قرار دارند

اسمعیلی پور گفت: بیشتر واردات و صادرات کشور توسط حمل و نقل‌های دریایی صورت می‌گیرد و بیمه مرکزی تمام حمل و نقل‌های دریایی، هوایی و زمینی را بیمه می‌کند.
روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی به همراه فرهاد فنودی عضو هیات مدیره بانک، در سفر به استان خراسان جنوبی ، در جلسه با نخبگان و فعالان کشاورزی این استان که با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد شرکت کردند.
عواملی که در دنیای امروز می تواند به رشد فین تک ها کمک کند، تعامل با بانکها در جهت ارایه محصولات ایمن و آموزش مشتریان در بکارگیری این فن آوری همچنین ورود به بخش سرمایه گذاری در این عرصه است.
شرکت بیمه پاسارگاد در سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت ‌دانشی با رویکرد رهبری دانشگران و سومین جایزه مدیریت ‌دانشی، که به همت «انجمن مدیریت ایران» و با همکاری انجمن مدیریت‌ دانش اتریش و دانشگاه خاتم به  صورت مجازی برگزار شد، گواهینامه دو ستاره مدیریت دانش را کسب نمود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست مشترک وزیر اقتصاد و کمیسیون اقتصادی مجلس با مدیران ارشد صنعت بیمه بر ارائه گزارش هزینه کرد نهادهای گیرنده عوارض از بیمه شخص ثالث تاکید کرد.
در راستای افزایش رضایت مشتریان بیمه کوثر انجام شد

راه اندازی شعبه ویژه هلال احمر

پیرو قرارداد شرکت بیمه کوثر با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و به منظور افزایش رضایت مشتریان، شعبه ویژه ارایه خدمات بیمه‌ای در ساختمان صلح این جمعیت راه‌اندازی شد.
مدیرعامل شرکت بیمه باران خبر داد که در آستانه نیم‌سال دوم سال جاری، میزان سود مشارکت در منافع بیمه باران در 6 ماهه نخست سال به 40 درصد رسید که مستقیم به ذخیره ریاضی (اندوخته) بیمه‌گذاران واریز می‌شود.
روز حساس در بازار ارز و سکه

پیش‌بینی قیمت دلار و سکه امروز 13 مهر

«قیمت ارز کاهش خواهد یافت»؛ انعکاس چنین جمله‌ای از صحبت‌های رئیس کل بانک مرکزی، کافی بود که قیمت‌ها در معاملات پشت خطی دلار و سکه نزولی شوند.
بانک تجارت به عنوان یکی از بانکهای بزرگ تجاری با شبکه گسترده شعب در سراسر کشور امروزه به عنوان یکی از حامیان اصلی شرکت‌های دانش بنیان به شمار می‌رود. با نگاهی به آمار همکاری این بانک با صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان نهاد پشتیبان این شرکت‌ها، شاهد عملکرد درخشان بانک تجارت هستیم به گونه‌ای که این بانک در سال جاری با فاصله‌ی بسیار زیادی به عنوان بانک نخست صدور انواع ضمانت نامه برای شرکت‌های معرفی شده از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی به شمار می‌رود و اثرات این خدمات در رونق کسب و کار این شرکت‌ها مشهود است.
آمار صادرات غیرنفتی کشور در شهریور ماه کمی بهبود یافته و رئیس کل بانک مرکزی از افت فشار پول پرقدرت و بازگشت یک سوم تعهدات ارزی کشور خبر داده است. آیا این سه سیگنال قادر به آرام کردن نوسانات بازار ارز هستند؟
بانک رفاه کارگران به عنوان بانکی اجتماعی و سلامت محور، در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، با هدف صیانت و حمایت از جامعه ورزشی کشور و تشویق جوانان به ورزش، از مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی و آزاد کشور حمایت کرد.
سیف رئیس کل سابق بانک مرکزی در یادداشتی نوشت؛

شدت نوسانات ارز نسبت به طول دوره زمانی گذشته بی سابقه است

بانک مرکزی باید با اختیارات کامل، اعتماد به نفس و اطمینان از حمایت‌های حاکمیت به شیوه مناسب در این بازارها ورود کرده و سعی کند در عمل کنترل آنها را به دست گیرد و به دلالان و نوسان‌گیرانی که برای تامین منافع خود، اقتصاد کشور را با چالش روبرو می کنند اجازه ضربه‌زدن به اقتصاد ملی را ندهد.