بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه رازی:

بهره برداری از سامانه مناقصات اکوسیستم همراز

مهدی ملکی معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه رازی گفت : سامانه مناقصات همراز، دستیاری هوشمند برای شبکه فروش و ستاد مرکزی شرکت بیمه رازی است که به منظور ایجاد سهولت، افزایش دقت و سرعت در کلیه امور مرتبط با مناقصات این شرکت، در بستر اکوسیستم همراز پیاده‌سازی شده است.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی در واکنش به اظهارات وزیر تعاون از پرداخت ۴۸ درصد منابع تسهیلاتی کشور در شعب تهران خبر داد و افزود: ۴۶ درصد منابع بانک‌ها نیز مربوط به شعب تهران است.
گزارش عملکرد شهریور ماه بانک اقتصادنوین حاکی از خیز بلند این بانک برای محقق کردن سودی عملیاتی ناشی از فعالیت های بانکداری است به طوری که در شش ماه نخست سال جاری درآمدهای این بانک 157 درصد رشد نشان می دهد.
بانک اقتصادنوین بر اساس مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با هدف ایجاد بستر مناسب و مطمئن سرمایه‌گذاری برای مشتریان، اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) منتشر می‌کند.
در دیدار صمیمانه مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو و رئیس بنیاد پیشکسوتان دفاع مقدس، مدافعین حرم و امنیت کشور، امکان همکاری دو طرف درخصوص ارائه پوشش‌های بیمه‌ای وسرمایه‌گذاری‌های مشترک مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.
آمارهای بانک مرکزی از افزایش ۳۸ درصدی مانده سپرده‌ها و ۳۱.۹ درصدی مانده تسهیلات بانکی در پایان تیر ماه ۹۹ نسبت به مقطع مشابه سال قبل حکایت دارد.
آمارهای بانک مرکزی بیانگر افزایش ۳۸ درصدی مانده سپرده‌ها و ۳۱.۹ درصدی مانده تسهیلات بانکی در پایان تیر ماه ۹۹ نسبت به مقطع مشابه سال قبل است.
رئیس‌کل بانک مرکزی از تصمیم مهم برای ترخیص کالاهای اساسی و مواد اولیه کارخانجات از گمرکات خبر داد و گفت: در خصوص کالاهای اساسی و مواد اولیه و قطعات کارخانجات مشکلی نخواهیم داشت و تمام کالاهای گمرکات را می‌توانیم ترخیص کنیم.