خسارت زلزله‌زدگان سی‌سخت با حضور مدیرعامل بیمه سینا پرداخت شد

مدیرعامل بیمه سینا با حضور در شهر سی‌سخت، خسارت بیمه‌شدگان این شرکت ناشی از زلزله را به آنها پرداخت کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون، رضا جعفری در این سفر که با همراهی رئیس هیئت‌مدیره و برخی مدیران ارشد شرکت به استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شد، به میان بیمه شدگان زلزله‌زده سی‌سخت رفت و ضمن دلجویی از مردم، چک خسارت تعدادی از آنها را در حضور فرماندار و مسئولان محلی تحویل داد.

مدیرعامل بیمه سینا در این دیدار در جمع زلزله‌زدگان و مسئولان محلی اظهار داشت: از ساعات اولیه وقوع زلزله، کارشناسان خود را جهت ارزیابی خسارت به این شهر اعزام کرده و از آنها خواستیم تا در کمترین زمان ممکن خسارت‌ها را ارزیابی و محاسبه کنند تا بتوانیم وظیفه‌ی خود را در قبال مردم شریف سی‌سخت انجام دهیم.

وی با بیان اینکه وقوع این‌گونه حوادث، اهمیت استفاده از خدمات بیمه را بیشتر روشن می‌کند، ادامه داد: مردم باید تلاش کنند تا ساختمان و ابنیه خود را با هزینه اندک تحت پوشش بیمه قرار دهند تا در هنگام بروز حوادث و بلایای طبیعی با مشکلات کمتری مواجه باشند.

دیدار مدیرعامل بیمه سینا​ با همکاران و نمایندگان یاسوج

براساس این گزارش، مدیرعامل بیمه سینا در بخشی از این سفر از شعبه یاسوج بازدید و دیدار با همکاران این شعبه دیدار و گفت‌وگو کرد.

جعفری پس از آن در جلسه‌ای با حضور همکاران و نمایندگان شعبه یاسوج با تاکید بر لزوم توسعه فرهنگ بیمه در بخش‌های مختلف کشور، بیان داشت: بیمه از جمله اقدامات پیشگیرانه در هنگام بروز حوادث است که باید بیشتر برای مردم تشریح و تبیین شود تا هنگام رخ دادن اتفاقاتی مثل زلزله سی‌سخت، مردم بتوانند از مزایای آن برخوردار شوند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد شعبه یاسوج در سال ۹۹ گفت: خوشبختانه پیشرفت خوبی در عملکرد این استان حاصل شده و امیدوارم که این روند با تلاش بیشتر شبکه فروش ادامه یابد.

مدیرعامل بیمه سینا توجه به اصول مبتنی بر ریسک و بازده را در جذب پرتفوی ضروری دانست و افزود: ترکیب متوازن پرتفوی و رعایت اصول مدیریت ریسک از برنامه‌های جدی شرکت و یکی از دلایل موفقیت آن در دو سال اخیر است.

وی با اشاره با رشد تولید حق بیمه شرکت در سال‌جاری بیش از متوسط صنعت بیمه گفت: علاوه بر این ذخایر شرکت در حاضر بیش از مقدار مورد نیاز و در وضعیت مطلوبی قرار دارد و در واقع پشتوانه بسیار خوبی برای بیمه سینا حساب می‌آید.

جعفری با تاکید بر اهمیت رعایت حقوق مشتریان گفت: در هنگام فروش محصولات بیمه‌ای و همین طور در زمان پرداخت خسارت، حقوق بیمه‌شدگان را رعایت کنید و با ارائه خدمت مطلوب و سریع، احترام و تکریم، موجب اشاعه فرهنگ بیمه و ایجاد حس رضایت در مشتری شوید.

246104