بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی نوشت؛

تحریم آمریکا مانع جدی خرید واکسن کرونا

رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی توضیحاتی را درباره واکسن کرونا و تلاش های این بانک برای انتقال پول در این زمینه را ارائه کرد.
از هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور، تیم نفت مسجدسلیمان مقابل تیم مدعی سپاهان موفق شد این تیم را با نتیجه جالب سه بر یک در زمین خود مغلوب کند.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: به منظور پیشگیری از اختلال در سامانه نسخه الکترونیک هرنوع ارتقاء و اصلاح سامانه طی ساعات 12 و نیم شب تا 6 صبح انجام می‌شود و پیگیری لازم برای همکاری بیمه‌های تکمیلی و اتصال آنها به سامانه نسخه الکترونیک درحال انجام است.
با توجه به اعمال محدودیت‌های جدید ناشی از بحران کرونا و تعطیلی دو هفته‌ای اخیر اصناف در استان تهران، اعتبار و مهلت استفاده از کارت خرید اعتباری «آینده‌داران» بانک آینده تا 20 دی‌ماه امسال، تمدید شد.
به مناسبت 15 آذر ماه سالروز حسابدار، حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه "ما" از همت فعالان این عرصه در شرکت قدردانی کرد.
طی حکمی از سوی مدیرعامل بیمه کوثر، ابوالفضل شهابی‌وش به عنوان مشاور برندسازی منابع انسانی مدیرعامل معرفی شد.
با شیوع بیماری کرونا در جامعه و استرس و نگرانی مردم از هزینه های درمانی بیماری کرونا، شرکت بیمه کارآفرین با آینده نگری و کاهش استرس عموم بیمه گذاران اقدام به طراحی و فروش بیمه کرونا کرده است.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران طرح‌های مختلفی را برای دانشجویان دانشگاه‌های مختلف در نظر گرفته که می‌توانند با بهره‌مندی از آن بخشی از هزینه‌های دوران تحصیل خود را پوشش دهند.
معاون توسعه سازمانی بیمه تجارت‌نو تاکید کرد؛

زنجیره ناگسستنی آموزش نیروی انسانی در تجارت‌نو

نیروی انسانی نقش اساسی در هدایت و افزایش بهره‌وری یک سازمان دارد. در این راستا شکی نیست که توجه به امر آموزش نیروی انسانی در تحقق اهداف سازمانی وهمچنین اجرای دقیق استانداردهای شغلی در موفقیت بنگاه‌های اقتصادی، بسیار اثرگذار خواهد بود.
مدیر عامل بانک توسعه صادرات اعلام کرد:

ارائه خدمات و تسهیلات به صادرکنندگان حائز شرایط

مدیر عامل بانک توسعه صادرات گفت:خوشبختانه این بانک هیچگونه محدودیت منابع به لحاظ ارزی و ریالی ندارد و آمادگی دارد به تمامی صادرکنندگان حائز شرایط خدمات و تسهیلات خود را ارائه کند.
نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا گفت: تحول چشمگیر در صنعت بیمه بواسطه رشد و گسترش معنا دار بیمه های زندگی رخ خواهد داد و این اصل بنیادی نگرش تحول‌گرا در صنعت است که بدون آن، اساساً تحول یک دیدگاه انتزاعی خواهد بود.
با توافق میان بیمه کوثر و شرکت سایپا انجام می ‌گیرد:

بهره ‌مندی از خدمات پس از فروش سایپایدک بدون نوبت قبلی

با انعقاد تفاهم ‌نامه میان بیمه کوثر و شرکت بازرگانی سایپا یدک، افرادی که بیمه ‌نامه ‌های شخص ثالث و بدنه شرکت را خریده‌ اند، می ‌توانند از خدمات تعمیرگاه ‌های مرکزی شرکت سایپا با 10درصد تخفیف و بدون نوبت قبلی بهره ‌مند شوند.
بانک کارگشایی از واحدهای تابعه بانک ملی ایران در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی خود و رفع نیازهای خرد مشتریان، در هشت ماه ابتدای امسال بیش از 218 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه و جعاله پرداخت کرده است.
مجید سلیمیان ،مدیر مجموعه ایران نشاء ضمن تاکید بر حمایت 11 میلیارد و 335 میلیون ریالی بانک کشاورزی گفت : این گلخانه از اواخر سال 98 با وجود تورم اقتصادی بالا به بهره برداری رسید.
پیرو مشکلات به وجود آمده برای برخی از تولیدکنندگان و بازرگانان در پرونده ارزی یکی از صادرکنندگان به اطلاع می‌رساند، در زمستان سال گذشته این صادرکننده با عدم ‌ایفای تعهدات ارزی خود که از طریق برخی از شرکت‌های صرافی به واردکنندگان ایجاد شده بود، موجبات تضییع حقوق ذی نفعان را به وجود آورد که در این رابطه بانک مرکزی نسبت به ثبت و پیگیری شکایت نزد مرجع محترم قضایی اقدام کرد.