بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

معاون فنی شرکت بیمه تجارت‌نو، آخرین آمار فروش این شرکت تا پایان آذر ۹۹ را رقمی در حدود ۹۱۰ میلیارد تومان اعلام کرده و اظهار داشت: تا پایان دی ماه سال‌جاری این رقم به یک هزار میلیارد تومان می‌رسد.
روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی به همراه خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در پایان سفر دو روزه خود به استان خراسان شمالی قبل از ترک استان در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
موسسه اعتباری ملل جز شرکت های گروه بانکداری است که در بازه یک ساله با رشد خوبی که داشته بازدهی بالایی راعاید سهامداران کرده است.
معاون مالی و سرمایه گذاری خبرداد:

افزایش بیش از 5 برابری سود پست بانک در 9 ماهه سال جاری

سیداصغر جلیلی نیا معاون مالی و سرمایه گذاری مدیرعامل پست بانک ایران گفت: با توجه به استخراج صورت های مالی 9 ماهه سال 1399، سود این بانک طی این مدت بیش از 5 برابر سال گذشته افزایش یافته است.
حسین مهری در بازدیدی که از واحدهای تولیدی استان اردبیل داشت، ضمن تأکید بر نقش توسعه ای این بانک در سال جهش تولید، گفت: رسالت بانک صنعت و معدن حمایت همه جانبه از صنعتگران و معدنکاران است.
در مراسمی با حضور حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت بیمه "ما" ، بیژن صادق رئیس هیات مدیره، اصغر دانشیان معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس و جمشید محبت خانی فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست، خسارت محیط بانان پرداخت شد.
در پی انتشار‌ گزارش عملکرد ۸ ماهه سال ۱۳۹۹ صنعت بیمه از سوی بیمه مرکزی و بهبود چشمگیر وضع عملکردی بیمه ایران، محمد زاهدنیا معاون فنی این شرکت از تلاش‌های ارزشمند مجموعه مدیران ستاد فنی، مدیران کل استانها، رؤسای واحدهای اجرایی و بطور ویژه از نمایندگان فروش سراسر کشور تشکر و قدردانی نمود.
نائب رئیس هیات‌ مدیره بانک صادرات ایران با عنوان اینکه پذیرش مسئولیت اجتماعی در بانک صادرات ایران، تنها معطوف به رفع دغدغه‌های فرهنگی و معیشتی نیست، گفت: با پرداخت بیش از هزار تریلیون ریال تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی در ۹ ماهه اول سال جاری، استمرار تولید و اشتغال جدید دنبال شده است.
مدیرعامل بانک ملت در پیامی، سالروز شهادت سردار دل ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و اظهار امیدواری کرد که راه آن رادمرد جان برکف در حفظ آرمان های مقدس اسلام و شان و کرامت مسلمانان، همواره پررهرو باشد.
فرصت ویژه برای مشتریان وفادار بانک کارآفرین:

تخصیص صندوق امانات به صورت رایگان

با تصویب هیات عامل بانک کارآفرین طرح تخصیص " صندوق امانات شعب بصورت رایگان" برای مشتریان وفادار بانک در بازه زمانی دی ماه 1399 تا فروردین 1400 اجرا خواهد شد.