بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

روابط عمومی بانک ملی ایران به منظور سنجش بازخورد فعالیت های خود در میان مخاطبان، از امروز نظرسنجی گسترده ای با عنوان «پایش 1400» را درباره اقدامات ارتباطی انجام شده این بانک در چهار حوزه شبکه های اجتماعی، وب سایت بانک، فعالیت های فرهنگ سازی در حوزه کودک و نوجوان و نیز برنامه های تبلیغاتی انجام شده در سال ۹۹ آغاز خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت بیمه دی امروز در نشست خبری با ارائه گزارشی از عملکرد مطلوب شرکت بیمه دی در سال های اخیر، شرکت بیمه دی را یکی از شرکت های پیشرو در طراحی و خلق محصول دانست.
مدیرعامل بانک سینا در افتتاح محل جدید شعبه کیش:

بانک سینا در مسیر پیشرفت و تعالی است

مدیرعامل بانک سینا در آئین افتتاح شعبه کیش با تاکید بر لزوم تلاش همکاران در جهت تامین نیازهای بانکی مشتریان گفت: بانک سینا به پشتوانه همت و تلاش همکاران و حمایت مشتریان عزیز در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دارد.
بیمه نوین در جشنواره «زمستانه» ارائه می دهد:

فروش ویژه محصولات بیمه نوین در دی ماه

شرکت بیمه نوین به منظور خلق ارزش برای مشتریان، محصولات بیمه‌ای خود را از ۱۵ الی ۲۵ دی ماه با شرایط و تخفیف­‌های ویژه به فروش می­‌رساند.
یزد نخستین شهرجهانی ایران و یکی از شهرهای نمونه خشتی جهان است که همواره به عنوان صاحب یکی از درخشان ترین میراث صنعتی و فرهنگی در دل کویر در ادوار مختلف تاریخی ایران مطرح بوده است.
با توجه به اجرای مصوبه‌های ستاد اقتصادی دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا و بخشنامه بانک مرکزی ج.ا.ایران در سال جاری، بانک آینده به‌منظور همکاری و هماهنگی لازم برای تسریع در اعطای این تسهیلات، تعداد بیش از 3980 تسهیلات کمک ودیعه مسکن، پرداخت کرد.
شرکت آذر حدید بناب تولیدکننده انواع شمش های فولادی با تسهیلات بانک صنعت و معدن در شهرستان بناب توسط رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت و با حضور مقامات کشوری و استانی در روز شنبه مورخ 13 دی‌ماه سالجاری افتتاح شد.
معاون اداره کل صادرات کالای بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد:

رشد 50 درصدی اعطای تسهیلات سرمایه در گردش در هفت ماهه سال جاری

معاون اداره کل بانک توسعه صادرات ایران با تاکید بر اهمیت تامین سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی گفت: تسهیلات اعطایی در قالب سرمایه در گردش طی 7 ماه اول سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته از رشدی بالغ بر 50 درصد برخوردار بوده است.
عضو هیئت‌ مدیره بانک توسعه تعاون در سفر به استان آذربایجان غربی، از پرداخت کامل سهمیه مرحله پنجم طرح اشتغال روستایی و عشایری در این استان، توسط بانک توسعه تعاون تا پایان امسال خبر داد.