بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

​رئیس اداره کل انفورماتیک بانک صادرات ایران همزمان با معرفی سامانه شمس (شعبه مجازی سپهر) بانک صادرات ایران، از عملیاتی شدن افتتاح حساب مجازی در ایام دهه فجر سال جاری خبر داد.
صادرکنندگان و دریافت کنندگان چک از 20 دی ماه سال جاری به صورت اختیاری می توانند فرایندهای ثبت، تائید و انتقال چک را در سامانه صیاد از طریق برنامک های موبایلی مورد تایید بانک مرکزی انجام دهند.
غلامرضا خلیل ارجمندی، رییس هیئت مدیره بانک دی و مشاور عالی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از تأسیس و راه اندازی مرکز نوآوری ویژه نخبگان خانواده‌های شهدا و ایثارگران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با حمایت و همراهی مجموعه اقتصادی بنیاد شهید و بانک دی، تلاش می‌کنیم در دهه فجر این مرکز نوآوری افتتاح شود و برای سال اول، عملیاتی شدن فعالیت حدود ۳۰ استارت‌آپ در این مرکز در نظر گرفته شده است.
طرح توانمند سازی و پایداری سازمان تامین اجتماعی در حالی با امضای 34 نماینده تقدیم هیات رئیسه شده که بر همین اساس دولت مکلف است نسبت به ساماندهی و اصلاح سهم (درصد) پرداخت‌های حق بیمه از محل منابع عمومی اقدام کند.
در پی حمایت از ملی‌پوش کاراته کشور:

فدراسیون کاراته از بانک توسعه تعاون تقدیر کرد

رئیس فدراسیون کاراته کشور به همراه بهمن عسگری به عنوان تنها ملی‌پوش کاراته دارنده سهمیه مسابقات المپیک توکیو، با حضور در دفتر مدیرعامل بانک توسعه تعاون از اقدامات و حمایت‌های مستمر این بانک از ملی‌پوشان کاراته تقدیر کردند.
مسعود بادین، مدیر عامل بیمه آسیا در پیامی با سپاس از اعضای هیات مدیره، سهامداران، مدیران و کارکنان،بیان دستاوردهای ارزشمند بیمه آسیا در دو سال اخیر و برنامه های آینده بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور ،اظهار امیدواری کرد، برند بیمه ای محبوب ملت با گام های بلند، اعتماد و اطمینان را در مسیر پویایی به ارمغان آورد.
در راستای نظارت بر نحوه ارائه خدمات بانکی به مشتریان و بررسی عملکرد مدیریت شعب استان‌ها، عیسی امامی عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به همراه احسان غلامی رییس اداره کل سازمان و برنامه‌ریزی این بانک از شعب خوزستان بازدید کردند.