بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

رییس کل بیمه مرکزی حکم مدیرعاملی شرکت بیمه رازی را برای علی جباری امضا کرد و با این حکم جباری مدیرعامل بیمه رازی شد.
امضای تفاهم نامه همکاری بانک تجارت و پتروشیمی خلیج فارس:

گام بلند بانک تجارت در حمایت از صنعت پتروشیمی

در دومین نمایشگاه تخصصی «حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی»، تفاهم‌نامه همکاری بانک تجارت و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس امضا شد.
با انعقاد تفاهم نامه همکاری سه جانبه محقق شد:

تکمیل زنجیره حمایت بانک تجارت از صنعت پتروشیمی

تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ای بین بانک تجارت، هلدینگ خلیج فارس و صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور حمایت ویژه از شرکت‌های دانش‌بنیان و تأمین مالی برای ساخت داخل در صنعت پتروشیمی به مبلغ 20 هزار میلیارد ریال منعقد شد.
نگاه ویژه بانک مسکن به متقاضیان مسکن مهر پردیس؛

توسعه فضاهای اداری جهت تکریم ارباب رجوع

مسقف ‌کردن فضای انتظار، تجهیز سیستم گرمایشی، فعال‌شدن نوبت‌دهی کارت‌ قسط، تجهیز طبقه دوم بانک و … از جمله اقداماتی است که با همکاری شرکت عمران و بانک مسکن میسر شده و براساس سنجش‌های صورت گرفته، باعث رضایت مراجعه کنندگان شده است.
سامانه سامیار( اعتبار در معاملات) به عنوان کار مشترک بانک ملت و هلدینگ فناوران هوشمند بهسازان فردا با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این بانک به صورت رسمی، رونمایی شد.
بیمه ملت در دومین دوره برگزاری جشنواره ملی «یکصد واحد مشتری‌مدار» در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن، براساس رأی هیات داوران به دلیل توجه به مشتری‌مداری به عنوان یک اصل مدیریتی و اهتمام جلب رضایت مشتریان با استفاده از ظرفیت‌های ارتباطی با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، به‌عنوان یکی از صد سازمان برتر مشتری‌مدار در کشور انتخاب و نشان ویژه و لوح برتر این جشنواره را به خود اختصاص داد.
در آیین رونمایی از طرح های تامین مالی نوین مسکن که در مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران و با حضور اعضای هئیت مدیره بانک توسعه تعاون برگزار شد از طرح های تامین مالی نوین مسکن با مشارکت بانک توسعه تعاون شامل «طرح انتشار اوراق سلف استاندارد مسکن در بورس کالا توسط تعاونی های مسکن» و «طرح پوشش مالی تعاونی های مسکن» رونمایی شد.
روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی باهدف رسیدگی به مشکلات بهره برداران بخش کشاورزی،با عزیزی نماینده مردم فرهیخته شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در دوره های نهم و دهم دیدار و گفت و گو کرد.
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: علیرغم مشکلات ناشی از تأثیر شیوع ویروس کرونا درامور تجاری و تأمین ارز در ابتدای سال، بانک مرکزی و صادرکنندگان تاکنون ۳۲ میلیارد دلار برای واردات کشور تأمین ارز کرده‌اند.
اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد برگزار شد؛

تقدیر از فیلم‌هایی با رویکرد حمایت از تولید و رشد اقتصاد ملی

عصر روز یکشنبه 26 بهمن‌ماه 1399، مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد با محوریت حمایت از تولید و رشد اقتصاد ملی با حضور حسین انتظامی دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی، دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد و رییس جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد، دکتر حسن بلخاری دبیر این جشنواره، هیات داوران و جمعی از سینماگران، به‌ صورت نیمه حضوری در پردیس سینما گالری ملت برگزار شد و در دو بخش حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.
تصور معمول درباره مفهوم حسابرسی (به صورت عام) و حسابرسی داخلی (به صورت خاص) آن است که به‌ طور ساده، حسابرسی داخلی را صرفا محدود به کشف مقولاتی که درست کار نمی‌کند و نحوه انعکاس و پیشنهاد جهت برطرف کردن آنها می‌دانند در حالی که جوهر حسابرسی داخلی هنر به ارمغان آوردن تغییرات مثبت است که در ادبیات حسابرسی داخلی از آن به عنوان بهبود عملیات بنگاه اقتصادی و ارزش افزایی یاد می شود.
استفاده حداکثری از ظرفیت تامین مالی و اعطای حدود اعتباری به منظور پیاده سازی سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی و گسترش ظرفیت تولید در کشور، در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال «جهش تولید» نامگذاری شده، از اولویت های اصلی بانک ملی ایران است.