بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

طبق ارزیابی‌ به عمل آمده توسط کمیته داوری، در یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، شرکت بیمه "ما" موفق به کسب بالاترین سطح جایزه یعنی تندیس زرین شد وحجت بهاری فر مدیر عامل شرکت به نمایندگی این تندیس را دریافت کرد .
کمیته ستاد مدیریت بحران بیمه کوثر به منظور تسریع در ارایه خدمات به زیان‌ دیدگان مناطق زلزله‌ زده سی‌ سخت تشکیل شد و ارزیابان خسارت در مناطق حاضر شدند.
«ملی شو ۴» مانند سه رویداد پیشین، بار دیگر مخاطبان، مشتریان و کاربران حقیقی و مجازی بانک ملی ایران و البته نظام بانکی را شگفت زده خواهد کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری ضمن حضور در غرفه بانک صادرات ایران در نمایشگاه  تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی و  گفت‌وگو با حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک عنوان کرد: شیوه جدید مدیریت تامین مالی بانک صادرات ایران در الگوی زنجیره‌ای تامین مالی طرح‌های نفت، گاز و پتروشیمی نشان‌دهنده رویکردی مثبت و ورودی نوآورانه است.
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای، مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر تمدید مهلت استفاده از مصوبه این شورا در خصوص تعیین تکلیف بدهی غیرجاری واحدهای تولیدی تا پایان شهوریور ۱۴۰۰ را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

شرکت‌های لیزینگ اقتصادنوین و تامین سرمایه نوین از جمله شرکت‌های گروه مالی اقتصادنوین در بیست و سومین رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران به ترتیب موفق به کسب رتبه نخست در «شاخص بازده فروش» و «شاخص بهره‌وری کل عوامل» در گروه واسطه‌گری‌های مالی شدند.
یازدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانکهای کشور با موضوع مدیریت شعب در دوران اشاعه ویروس کرونا به صورت مجازی توسط موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برگزار شد.
بانک سینا به منظور کاهش مراجعات حضوری به شعب و کمک به مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، امکان بستن سپرده های مازاد بدون مراجعه به شعب و از طریق وبسایت بانک را در اجرای ضوابط بخشنامه های بانک مرکزی فراهم کرده است.
روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران شعب بانک در سطح کشور، از تلاش های کارکنان در موفقیت های کسب شده و تحقق اکثر برنامه ها به ویژه تحقق 111 درصدی برنامه تجهیز منابع قدردانی کرد.
بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران در آیین بهره برداری از ۱۱۰ باجه بانکی روستایی این بانک که بصورت آنلاین برگزار شد، گفت: خرسندیم که توانسته ایم مسئولیت اجتماعی و توسعه خدماتی و بانکی خود را در جوامع روستایی و مناطق کم برخوردار از نظر کمی و کیفی گسترش دهیم.
مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی از پرداخت چهار هزار و 63 میلیارد ریال تسهیلات در سال جاری با رشد 68 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
قائم مقام موسسه اعتباری ملل:

سهامداران بیشتر سهام دار باشند تا نوسان گیر

قائم مقام موسسه اعتباری ملل گفت: به همه کسانی که سرمایه خود را وارد بورس کرده اند توصیه میکنیم که بیشتر سهام دار باشند تا نوسان گیر چون این ورطه یک دنیای کاملا تخصصی و حساب شده است که خدایی نکرده در صورت عدم اطلاع و بر اساس اتفاقات هیجانی سرمایه های زندگی خود را در معرض آسیب قرار ندهید.
رئیس هیات مدیره بیمه سرمد در جلسه با دو تن از تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان قم گفت: ما برای حل و فصل مشکلات صادرکنندگان آماده‌ایم و تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشور می‌توانند روی بیمه سرمد حساب کنند.
بازخوانی دستاوردهای ۹ ماهه سال ۹۹ تضمین کرد؛

بیمه تجارت‌نو، ماندگار در جایگاه اول صنعت بیمه

بازخوانی دست‌آوردهای سال‌جاری شرکت بیمه تجارت‌نو نشان می‌دهد که با وجود شیوع ویروس کرونا و شرایط اقتصادی این شرکت بیمه‌ای در شاخص‌های مالی، بازده دارایی، حق بیمه تولیدی و افزایش ارزش سهام رشد چشمگیری داشته است. رشدی که اطمینان سهامداران و بیمه گذاران را به حدی رسانده تا “با خیال راحت تکیه کنند.”