بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

با نام گذاری سال 1400 به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری، جهتگیری برنامه های تولیدی و توسعه ای کشور مشخص شد. این نامگذاری حاکی از توجه ویژه مقام معظم رهبری به حمایت از تولید و افزایش تولید ملی و شکوفایی صنعت کشور است.
سرپرست اداره کل پیگیری وصول مطالبات بانک مسکن از تمدید اجرای طرح ویژه وصول مطالبات غیرجاری با عنوان «طرح مهراندیش» تا پایان فصل بهار ۱۴۰۰ خبر داد.
در آخرین گزارش اقتصادی شاپرک، شرکت‌ پرداخت الکترونیک سامان (سهامی عام)، با کسب بالاترین درصد از سهم تعدادی تراکنش در رتبه نخست این فهرست نشست.
مدیرعامل شرکت بیمه حافظ، اظهارکرد: پایین آمدن شاخص کل برای شرکت‌هایی که به صورت حرفه‌ای در بازار سهام، سرمایه گذاری می‌کنند تاثیر آنچنانی ندارد و شرکتی که حرفه‌ای وارد این بازار شود از ریزش هم استفاده خواهد کرد.
بانک مرکزی شنبه، ۲۱ فروردین‌ماه نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که براساس آن نرخ ۲۴ ارز افزایش یافت، نرخ ۱۶ ارز کاهش داشت و نرخ بقیه ارزها ثابت ماند.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی گفت: طبق این بخشنامه کارکنان بانک‌ها در شهرهای وضعیت «زرد» با ۱۰۰ درصد پرسنل، در شهرهای وضعیت «نارنجی» با دو سوم پرسنل و در شهرهای وضعیت «قرمز» نیز با حضور ۵۰ درصد کارکنان فعالیت خواهند داشت.
اطلاعیه سازمان بورس و اوراق بهادار؛

دارندگان سهامداران عدالت حتما بخوانند

سازمان بورس و اوراق بهادار با صدور اطلاعیه شماره یک خود از سهامداران مشمول سهام عدالت دعوت کرد: نسبت به ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان(سجام) به آدرس www.sejam.ir اقدام کنند.