بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک رفاه کارگران گزارش تسهیلات پرداختی در سال گذشته را تشریح کرد:

سهم زوج های جوان از تسهیلات ازدواج 47 هزار فقره

بانک رفاه کارگران در راستای تحکیم بنیان خانواده در سال گذشته حدود 47 هزار فقره تسهیلات به زوج های جوان پرداخت کرد.
مدیر اداری و پشتیبانی بیمه کوثر عنوان کرد:

ارتباط مستقیم با سرمایه انسانی شرکت

کارکنان بیمه کوثر می‌توانند با رونمایی از سامانه 24* 7 شرکت، همزمان با روز منابع ‌انسانی، انتقاد و پیشنهاد خود را در زمینه‌های اداری و پشتیبانی، به صورت 24ساعته و در تمام روزهای هفته حتی ایام تعطیل، با شماره همراه ۰۹۱۰۲۰۸۹۳۸۲ مطرح و از همان طریق پیگیری کنند.
بانک مرکزی پنجشنبه، ۲۶ فروردین‌ماه بهای رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن بهای۹ ارز با کاهش قیمت همراه شد، ۲۷ ارز افزایش قیمت یافت و نرخ بقیه ارزها ثابت ماند.
اسماعیل لله گانی در نشست شورای معاونان تأکید کرد:

آمادگی بانک رفاه کارگران برای تحقق شعار سال

لله گانی گفت: حرکت در مسیر تحقق شعار سال و آمادگی برای مانع زدایی و پشتیبانی می تواند به حوزه تولید کشور و اشتغال زایی کمک کند.
شرکت بیمه البرز با توجه به افزایش حداقل تعهدات مالی و حوادث راننده در سال 1400، از بیمه‌گزاران خود درخواست کرد نسبت به افزایش پوشش مالی بیمه نامه شخص ثالث حداقل به مبلغ 320 میلیون تومان و پوشش حوادث راننده حداقل به مبلغ 480 میلیون تومان، با هماهنگی با واحد صادرکننده بیمه‌نامه خود، اقدام کنند.
مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون با اعلام خبر شروع برگزاری برنامه های آموزشی در سال ۱۴۰۰ از آغاز برنامه آموزشی یکساله مبارزه با پولشویی از نیمه دوم فروردین ماه در بانک توسعه تعاون خبر داد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان در دیدار با رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان عنوان کرد: این بانک در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان در سال ۱۳۹۹ همکاری بسیار خوبی داشته و از تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه برخوردار بوده است.
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی با تاکید بر اینکه «شفافیت» یکی از محورهای اصلی برنامه‌های راهبردی این معاونت است، گفت: موضوع اعتبارسنجی مشتریان بانکی به طور جدی در بانک مرکزی دنبال می شود.
برای استفاده از خدمات الکترونیک بانک صادرات ایران:

با دعوت دوستان خود به «سپهر دوستی» جایزه بگیرید

​مشتریان بانک صادرات ایران با دعوت از دوستان و آشنایان خود به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک در قالب طرح «سپهر دوستی» جایزه می‌گیرند.