بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک ملی ایران اعلام کرد که بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، مهلت اجرای قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران به این بانک تا پایان شهریور ماه تمدید شده است.
بانک مرکزی سه‌شنبه نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که براساس آن ۱۱ ارز کاهشی، ۲۶ ارز افزایشی و نرخ ۹ ارز نسبت به روز کاری گذشته ثابت ماند.
رئیس کل بیمه مرکزی عصر امروز در جلسه شورای مدیران کسب رتبه نخست کیفیت خدمات الکترونیکی بیمه مرکزی برای سومین سال پیاپی را نشان از عزم جدی صنعت بیمه برای استقرار دولت الکترونیک و تسهیل خدمات رسانی به آحاد جامعه دانست.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: درصورت تصویب طرح پیشنهادی که از کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به صحن علنی ارسال شده است، تمامی کارگران ساختمانی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار می‌گیرند و تصویب آن دستاورد بزرگی برای کارگران ساختمانی خواهد بود.
بانک ملی ایران که همواره در بهبود زیرساخت های کشور نقش اساسی داشته است، «خرمشهر» را نیز به مثابه پاره تن ایران اسلامی، گرامی داشته و اقدامات ویژه ای به منظور توسعه این منطقه عملیاتی کرده است.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت، در مراسم بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ضمن تبریک فرا رسیدن این روز به همه دست اندرکاران این عرصه، گفت: پورتال سازمان بیمه سلامت با رویکرد اطلاع رسانی و ساماندهی خدمات الکترونیک بازطراحی شده تا یک پورتال پاسخگو به گیرندگان خدمات سلامت باشد ؛ لازم به ذکر است این کار با همکاری معاونت آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان بیمه سلامت، راه اندازی شد.
درجلسه مشترک مسئولان سازمان همیاری و بانک توسعه تعاون استان مطرح شد؛

استفاده ازظرفیت بانک برای تامین مالی فعالیت های سازمان همیاری

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در دیدار با مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان در خصوص همکاری‌های مشترک در حوزه امور بانکی و تامین مالی در جهت ارائه خدمات و تامین نیازهای حوزه شهری و شهرداری‌ها تاکید کرد.
بهزاد شیری اظهار داشت: همکاری با استارت‌آپ‌ها می‌تواند الگویی برای توسعه شمول مالی دیجیتال در مناطق روستایی و کم‌برخوردار باشد و دسترسی همه مردم در این مناطق را به انواع خدمات مالی، پولی و بیمه‌ای فراهم کند و بی‌تردید این اقدام علاوه بر منافع برای گروه‌های ذی‌نفع، برابری‌های اقتصادی، بهبود فقر، کاهش همگرایی منطقه‌ای و رفاه اقتصادی در کشور را افزایش می دهد.
یوم الله سوم خرداد، سالـروز آزادسازی خرمشهر، حماسه جاویدان و بی ‌نظیر تاریخ، گویای مقاومت و پایداری ملت ایران اسلامی است، حماسه ای که در تاریخ ثبت شد تا همواره انسجام و شجاعت ملت ایران بر تارک تاریخ معاصر بدرخشد.