بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

سخنرانی قائم مقام بیمه دانا در پانزدهمین رویداد فیناپ:

فضای فکری تحول در صنعت بیمه نیازمند تغییر است

قائم مقام بیمه دانا، سرعت، چابکی و آمادگی در خصوص مواجهه با تغییرات مداوم شرایط جهانی را لازمه نگرش و رویکرد جدید به سازمان ها و کسب و کارهای نوین بویژه بازارهای پولی و مالی توصیف کرد.
نخستین دوره از سلسله مباحث تکنیک های بازاریابی و توسعه کسب و کار با موضوع “شناخت مشتریان ‌و چگونگی یک ارتباط موثر” با حضور حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب، مدیران امور شعب، تنی چند از روسای ادارات کل و ادارات امور شعب به صورت وبیناری با روسای حوزه ها و شعب سراسر کشور برگزار شد.
تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد حداکثر ۴ درصد راهکار مناسبی برای تأمین مالی کسب‌وکارهای خرد است. همچنین افزایش قدرت خرید شهروندان از طریق دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه می‌تواند فروش تولیدکنندگان کالاهای داخلی را بیشتر کند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مطرح کرد :

پشتیبانی از تولید و اشتغالزایی در مناطق محروم، اولویت بانک پارسیان

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات می گوید : معمولا تهران و سایرکلان شهرهای بزرگ سهم بیشتری از تسهیلات بانکی را به خود اختصاص می دهند، اما بانک پارسیان این سنت را شکسته و اولویت اصلی خود را روی حمایت از دهک های پایین درآمدی و مناطق محروم قرار داده است. ادامه این روند می تواند ما را در داشتن ایرانی آباد یاری کند.
نتیجه مذاکره با یکی از بیمه‌گذاران:

فروش هزارو300 میلیارد ریالی بیمه کوثر

شرکت بیمه کوثر قراردادی با یکی از بیمه‌گذاران به نام صنعت بازرگانی به ارزش هزارو300 میلیارد ریال منعقد کرد.
بانک مرکزی امروز (یکشنبه، ۲۳ خردادماه) نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی کشورهای جهان را اعلام کرد که براساس آن به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی نرخ همه ارزها ثابت ماند.