بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

به آگاهی سهامداران محترم می‌رساند؛ مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک پاسارگاد (سهامی عام) رأس ساعت 9 صبح، روز یکشنبه مورخ 1400/04/06، در محل بانک پاسارگاد تشکیل می‌گردد.
مسئول دبیرخانه نظام سلامت بانک ملی ایران گفت: جایگزینی کامل کد ملی به جای شماره سریال دفترچه های درمانی کارکنان و همچنین حذف دفترچه های درمانی جهت دریافت خدمات تا پایان امسال در کل کشور اجرایی می شود.
روحانی با اشاره به الکترونیکی شدن ۳۰ خدمت در سازمان تامین اجتماعی:

توسعه دولت الکترونیک از اقدامات اساسی و زیربنایی دولت تدبیر و امید بوده است

رئیس جمهور با اشاره به راه‌اندازی سامانه‌های مختلف در حوزه‌های بیمه و سلامت الکترونیکی و الکترونیکی شدن ۳۰ خدمت در سازمان تامین اجتماعی، ارائه خدمات عمومی از جمله ارائه کارت هوشمند ملی و همچنین سامانه‌های آموزش مجازی، افزود: امروز با راه‌اندازی سامانه ثبت نام دانش‌آموزان و خدمات آموزشی مدارس و سایر سامانه‌های وزارت آموزش و پرورش، حرکت به سمت تحول دیجیتالی این بخش و ارتقای نظام آموزشی شدت گرفته است.
بخش کشاورزی یکی از بخش های مهم اقتصادی کشور است که به دلیل اهمیت آن ،بانک تخصصی در کشور ایجاد شده است که وظیفه تأمین و تجهیز منابع برای پرداخت تسهیلات و ایجاد جریان مطمئن اعتباری برای سرمایه گذاری و حمایت فعالان این بخش را به عهده دارد.
معاون برنامه ریزی و نوآوری شرکت بیمه رازی اعلام کرد؛

تحولات بزرگ دیجیتالی بیمه رازی در راه است

مشکلات نرم افزار «فناوران» مربوط به معماری این نرم افزار است که باید توسط گردانندگان آن برطرف شود و بخشی از مشکل هم با ارتقای زیرساخت ها و آموزش شبکه فروش برطرف خواهد شد.
حمید سعادت دهقان به تعامل خوب شرکت با بانک ملی ایران اشاره کرد و گفت: بانک ملی ایران برای ما شریک خوبی بوده و در مقاطع مختلف با ارائه خدمات مالی و اعتباری همواره همراه است.
پیام کریمی در خصوص انتخابات 28 خرداد:

جشن ملی در اردوگاه ملت حماسه ساز ایران برپا خواهد شد

کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در بیانیه ای ضمن دعوت اهالی صنعت بیمه برای شرکت در انتخابات 28 خرداد، ابراز امیدواری نمود خانواده بزرگ صنعت بیمه با بصیرت کامل پای صندوق های رای حضور یافته و از منتخب خود حمایت نمایند.
معاون گردشگری گفت: اسامی دوهزار راهنمای گردشگری واجد شرایط بیمه به سازمان تامین اجتماعی تحویل داده شده و قرار است به‌زودی به جریان افتد و با حواشی دیگر هم کاری نداریم.
حجت اله مهدیان که به همراه عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال و حجت اله میرزایی معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بازدید از چند پروژه ملی و استانی به استان خوزستان سفرکرده است ،گفت: برای بررسی مشکلات اشتغال در این استان آماده همکاری با دستگاه های استانی هستیم.
مدیر عامل پست بانک ایران در سفر به استان خراسان رضوی، در جلسه شورای اداری پست بانک استان با بیان اینکه پست بانک، یک بانک بورسی است، گفت: خوشبختانه یکی از بانک هایی هستیم که عملکرد آن در تمامی ابعاد و شاخص های بانکی شفاف است.