بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

اجرای خدمات الکترونیک در حوزه‌های مختلف از جمله موارد قانونی است که در دولت یازدهم و دوازدهم به صورت جدی پیگیری شده و یکی از این موارد، اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک محسوب می‌شود که در ماه‌ های اخیر به گام‌های نهایی برای اجرای کامل رسیده است.
حجت‌اله صیدی در جمع همکاران خود در اصفهان تاکید کرد:

گره گشایی معیشتی؛ اولویت بانک صادرات ایران

​مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: صورت‌های مالی سال ٩٩ بانک صادرات ایران با تلاش همه همکاران با سود عملیاتی پایدار بسته شده است. اهداف بزرگی برای ورود به قرن پانزدهم برای خدمت به اقتصاد و مردم کشور دیده شده که برای تحقق آن به تلاش همه همکاران با انگیزه بانک نیاز داریم و به دستاوردهای موفقت‌آمیز فعلی قانع نیستیم.
عضو هیئت رئیسه سازمان ملی کارآفرینی ایران:

مجمع کارآفرینان و سرمایه‌گذاران گردشگری در ایران تشکیل می شود

عضو هیئت رئیسه سازمان ملی کارآفرینی ایران از شکل‌گیری مجمع کارآفرینان و سرمایه گذاران بخش خصوصی گردشگری در کشور با حضور رئیس و دبیر فراکسیون گردشگری مجلس خبر داد.
استاندار قزوین در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل بانک مهر ایران نوشت: «اقدام ارزشمند بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در زمینه خرید اقلام و تجهیزات درمانی و اهدای آن‌ها به دانشگاه علوم پزشکی قزوین و مراکز بهداشتی و پایگاه سلامت منتخب استان و همچنین پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به پرسنل حوزه سلامت و کمک بلاعوض به افراد آسیب‌ دیده از بلای کرونا، شایسته تکریم است.»
تنها امروز و فردا را فرصت دارید تا با به روز کردن نسخه اپلیکیشن بله خود، درقرعه کشی جوایز آن شرکت کنید.
از توسعه مستمر محصول تا بهبود کیفیت ارائه خدمات:

چشم انداز بیمه های زندگی در شرکت کارآفرین از زبان مدیر فنی بیمه های زندگی

مشتری مهمترین ذینفع و سرمایه ارزش آفرین ماست. بر اساس همین دیدگاه، شایسته است که در زمان تحقق تعهد، در اسرع وقت و به کمال، به تعهدات خود عمل کنیم.
حسین عسکری عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن به همراه عبدالرضا ولی الهی معاون اعتبارات و راهبری شعب این بانک از چندین واحد صنعتی در استان سمنان به منظور ارزیابی وضعیت این واحدهای صنعتی و تأمین مالی آنها بازدید به عمل آوردند.
طی مراسمی مجوز صادره بانک مرکزی به کارگزاران باجه های خدمات بانکی روستاهای منتخب استان خراسان شمالی با حضور محمد جوان رییس اداره کل حسابداری و امور سهام و محمود کریم پور مدیر شعب و مدیران کل امور روستایی و دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری و معاونت ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به آنان اعطا شد.