بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

حسین مهری مدیر عامل بانک صنعت و معدن روز دوشنبه هفتم تیرماه سال جاری به همراه هیأتی متشکل از حسین عسکری عضو هیأت مدیره و بیژن اسدی معاون امور نظارت، حقوقی و وصول مطالبات از شعبه شهید نورایی شمس آباد این بانک و چندین طرح تأمین مالی شده توسط این بانک بازدید کرد.
در این طرح هر فرد می تواند 30 میلیون تومان تسهیلات از بانک قرض الحسنه مهر ایران دریافت نماید که 15 میلیون تومان از تسهیلات فوق به حساب ایشان واریز و 15 میلیون تومان باقیمانده در اندوخته بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری تومان منتقل خواهد شد.
بیمه ملت در برابر ریسک ایستاده و استوار و مستحکم‌تر از همیشه خود را آماده ورود به قرن جدید می‌کند، توانگرترین شرکت بیمه کشور و تنها دارنده اجازه پذیرش ریسک از کشورها و بازارهای فراتر از مرز ایران، سال 1399 را با چند گام بنیادین و بلند برای رسیدن به سرمنزل مقصود برداشت تا هم خیال سهامداران و ذی‌نفعان از استمرار سودآوری را راحت کند و هم بیمه‌گذاران را راضی‌تر از همیشه و وفادار به برند بیمه ملت نگه دارد.
قیمت سکه امامی با افزایش 75 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به 10 میلیون و 789 هزار تومان رسید.
رئیس اداره کل وصول مطالبات و اجرای بانک کشاورزی گفت: در اجرای بند«ز» تبصره2 قانون بودجه سال1400 کل کشور،جرایم تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی به کشاورزان آسیب دیده از حوادث غیر مترقبه و خشکسالی بخشوده و امهال خواهد شد.
در پی پیاده‌سازی برخی دیگر از خدمات جدید سامانه صیاد در درگاه خدمات الکترونیکی بانک مرکزی ج.ا.ایران، امکان ارائه این خدمات به مشتریان از طریق بانک آینده، به‌عنوان بانکی پیشتاز در اتصال به سامانه صیاد، فراهم است.
با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و با تسهیلات بانک صنعت و معدن؛

طرح کویر مقوای اردستان در استان اصفهان افتتاح شد

طرح کویر مقوای اردستان جهت تولید محصول مقوای ایندربرد که از سوی بانک صنعت و معدن تأمین مالی شده است، با حضور محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، استاندار و نماینده ولی فقیه در بخش زواره از توابع شهرستان اردستان به بهره‌ برداری رسید.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که براساس آن نرخ ۲۵ ارز کاهش و نرخ ۱۵ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۶ ارز نیز ثابت ماند.
با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته استمرار جذب نقدینگی بود. از این رو، بانک مرکزی به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید معکوس به مبلغ 64.4 هزار میلیارد ریال با سررسید 7 روزه با حداکثر نرخ 18 درصد موافقت کرد.
​مدیرعامل بانک صادرات ایران در جریان سفر به استان اصفهان در جمع فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی این استان برای حل مشکلات مشتریان و تأمین مالی شرکت‌های آسیب‌دیده و حمایت از تولید و اشتغال در این واحدها اعلام آمادگی کرد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به حادثه تروریستی 7 تیر و انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی که منجر به شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان شد، گفت: شهید معیری و شهید پاک‌نژاد دو تن از شهدای گرانقدر 7 تیر از همکاران سازمان تأمین اجتماعی و الگویی برای مدیران و کارکنان این سازمان هستند.
به همت سندیکای بیمه گران ایران انجام شد؛

ایجاد میز بیمه در سازمان بورس و اوراق بهادار

میز بیمه بعنوان چهارمین میز صنعت در سازمان بورس اوراق و بهادار باحضور مدیران بازار سرمایه و صنعت بیمه و با هدف بررسی چالشهای صنعت بیمه ایجاد شد.
محمد ابراهیم حسن نژاد قائم مقام و عضو هیأت مدیره صندوق بیمه کشاورزی، مقارن با سالروز گرامیداشت شهدای هفتم تیرماه سال 1360، در پیامی با تجلیل از مقام شامخ شهدای گرانقـدر نظام جمهوری اسلامی ایران، یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.