بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک ملی ایران در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، ارایه تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت به واحدهای تولیدی را در دستور کار خود دارد.
مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران گفت: این بانک بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات و تعهدات در سقف شعبه و تا ۵۰ میلیارد ریال در رکن اعتباری مرکز بدون ارائه صورت های مالی حسابرسی شده به شرکت های دانش بنیان اعطا می کند.
محمد ابراهیم تحسیری مدیرعامل بیمه معلم: سال گذشته سرمایه شرکت به 420 میلیارد تومان افزایش یافت که با توافق جدید سرمایه شرکت به بیش از 700 میلیارد تومان خواهد رسید و در پی آن توانگری مالی شرکت نیز افزایش خواهد یافت .
مدیرعامل پست بانک ایران در مجمع عمومی خبرداد:

رشد 660 درصدی سود آوری پست بانک ایران در سال گذشته

بهزاد شیری گفـت: پست بانک ایران بر اساس چارچوب های سند راهبردی بانکداری دیجیتال وزارت اموراقتصادی و دارایی برنامه ریزی سال 1400 را انجام داد و سند راهبردی بانک را ترسیم کرد و در یک افق پنج ساله بانکداری دیجیتال تا سال 1403 در این بانک اجرایی خواهد شد و در نتیجه اجرای این سند، جایگاه پست بانک ایران در عرصه سودآوری و سهم بانک از صنعت بانکی، سپرده ها، خدمات بانکی، تسهیلات، بانکداری دیجیتال و برنامه های اجرایی، مشخص شده است.
«آینده همه صنایع دیجیتالی است و این آینده از آنچه که فکر می‌کنید به شما نزدیک‎تر است.» حال اگر اعتقاد داریم آینده همه صنایع دیجیتالی است، اقتصاد آن چه شکلی خواهد بود؟
حمایت کم نظیر بانک آینده از زوج های جوان:

بانک آینده حامی سنت حسنه ازدواج

بانک آینده، از ابتدای اتصال به سامانه ثبت نام وام ازدواج، بالغ بر ۹ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج پرداخته است که به واسطه آن بیش از ۳۹ هزار عروس و داماد روانه خانه بخت شدند.
بانک مرکزی تراز حساب جاری کشور را در سال ۹۹، عدد ۷۰۹- میلیون دلار اعلام کرد؛ ضمن اینکه در این دوره، کل بدهی های خارجی ایران به ۹ میلیارد و ۱۴۲ میلیون دلار رسیده است.