بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه کارآفرین 31 تیرماه 1400 به منظور بررسی و تصویب صورت­‌های مالی سال مالی منتهی به 30 اسفند ۱۳۹9 با حضور سهامداران برگزار و مجمع تقسیم سود120 ریالی به ازای هر سهم را تصویب کرد.
مجمع عمومی عادی سالانه بانک کارآفرین برگزار شد:

رشد ۵۰ درصدی سود پرداختی به سپرده گذاران

دبیر مجمع عمومی عادی سالانه بانک کارآفرین از رشد ۵۰ درصدی سود پرداختی این بانک به سپرده گذاران در سال ۹۹ خبر داد و گفت : این رقم از ١٩ هزار میلیارد ریال در سال ۹۸ به ٢٦ هزار میلیارد ریال در سال گذشته افزایش یافته است .
خزانه دار کل کشور گفت: خزانه داری کل کشور، طراحی و پیاده سازی سامانه سفته و برات الکترونیکی را در چارچوب پروژه خزانه‌داری الکترونیک با همکاری دستگاه های ذیربط و شبکه بانکی در دستور کار خود قرار داد.
دو اصل استراتژیک شرکت بیمه تجارت‌ نو از زبان مدیر بیمه اتومبیل شرکت؛

اعتماد به مشتری و رضایت‌ مندی آن‌ها

شرکت بیمه تجارت‌ نو از معدود شرکت‌هایی است که به مشتریان خود اعتماد نموده و اصل را بر حسن نیت مشتریان گذارده است. لذا در این راستا شرایطی را مهیا نموده تا هم مشتریان متقاضی خرید بیمه‌ نامه در بخش صدور و هم زیاندیدگان هنگام رخداد خسارت به‌صورت سیستمی و آنلاین بتوانند از خدمات بیمه ای استفاده نمایند.
عسکری زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی پست بانک ایران با تشریح اقدامات سه ماه اول سال جاری این معاونت در بخش های پشتیبانی و املاک، آموزش و تحقیقات و سرمایه انسانی و رفاه اظهار داشت: اخذ مجوزهای ساخت ساختمان جدید پست بانک، انجام عملیات تخریب ساختمان های عرفان، پست و گلرنگ و نهایی سازی بخشی نقشه های اجرایی احداث ساختمان جدید از جمله اقدامات صورت گرفته در اداره کل پشتیبانی و املاک است.
با اشاره به افزایش دوبرابری پرتفوی بیمه این شرکت، افزود: پرتفوی این شرکت بیمه‌ای از ۵۵ میلیارد تومان به ۱۱۰ میلیارد تومان افزایش یافته که ترکیب پرتفوی شرکت بسیار متعادل شده و سهم بیمه نامه شخص ثالث از ۷۰ به حدود ۴۰ درصد کاهش یافته است.
از کلیه سهامداران محترم شرکت و یا نمایندگان قانونی آنان دعوت می شود که با همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ که ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شرکت بیمه آرمان واقع در تهران، بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی جنوبی، پلاک ۴ تشکیل خواهد شد ، حضور بهم رسانند.
مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی:

تجمیع کارت‌ها، تنوع محصولات بانکی را کاهش می دهد

مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ٢٦٨ میلیون کارت بانکی بدهی (برداشت) و اعتباری در کشور وجود دارد تصریح کرد: بر این اساس سرانه تعداد کارت بانکی در کشور حدود ٣.٣ کارت به ازای هر نفر است.
با تصویب صورت‌های مالی سال ۹۹ در مجمع عمومی سالانه؛

بانک صادرات ایران پس از سال‌ها سود تقسیم کرد

​مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بانک صادرات ایران بعد از ظهر امروز سه‌شنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۰ با حضور دارندگان اکثریت سهام به صورت برخط (آنلاین) برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده بانک تجارت روز سه شنبه 29 تیرماه با حضور56 درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی این بانک به صورت غیر حضوری در محل هتل پارسیان انقلاب برگزار شد.