بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل بانک دی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار مطرح کرد:

خبرنگاران در قبال صداقت وقایع‌ نگاری، مسئولیت تام دارند

مدیرعامل بانک دی در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفدهم مردادماه، روز خبرنگار، از تلاش‌های بی‌وقفه خبرنگاران در اطلاع‌رسانی صادقانه و دقیق تشکر کرد.
مدیر امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت، با تبریک فرارسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار امیدواری کرد که کشور با کمک فعالان رسانه ای، بتواند مسیرهای پیشرفت و توسعه را به درستی بپیماید.
شرکت بیمه‌ ملت سود قطعی مشارکت در منافع بیمه‌های زندگی بیمه ملت در سال 99 را محاسبه و اعلام کرد. شرکت بیمه‌ملت از معدود شرکت‌هایی است که در سال‌های اخیر همواره بالاترین نرخ قطعی سود مشارکت در منافع بیمه‌های زندگی و سرمایه‌گذاری را به خود اختصاص داده است.
در ابتدای معاملات امروز تمامی ارزها به غیر از یورو ریزش درا تجربه کردند.
قیمت سکه امامی با کاهش 311 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به 11 میلیون و 27 هزار تومان رسید.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۴ ارز کاهش و ۸ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۴ ارز رسمی ثابت ماند.
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در جلسه ای که با حضور ریاست هیئت مدیره و مدیرعامل بانک ایران زمین برگزار شد از حمایت بانک ایران زمین که با اهدا دستگاه های ساخت واکسن در راه اندازی خط تولید واکسن کو برکت مشارکت کرده بود، تقدیر شد.