بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

امروز بار امانت سنگین آگاهی رسانی اجتماع بر عهده صاحبان قلم و خبرنگاران است تا بتوانند با ترسیم مسیر صحیح و روشنگری سره از ناسره، جامعه را به سمت حرکتی توام با آرامش و سعادتمندی هدایت کنند.
مشاور مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌ نو در تحول دیجیتال، بابیان اینکه “قدم‌های ارزشمندی در خصوص توسعه فرهنگ دیجیتال و تدوین و اجرای نقشه راه تحول دیجیتال در این شرکت برداشته شده است”، اظهارداشت: بیمه تجارت‌نو می‌کوشد تا با نگاه به نیاز روز مشتریان خود و تحولات صنعت، بکارگیری روندهای فناورانه و تاکید بر همکاری استراتژیک با ایشنورتک‌ ها، در راستای طراحی محصولات بیمه ای مناسب با عصر دیجیتال و بازطراحی فرایندهای موجود، اجرایی ساختن مفهوم بیمه‌گری باز و ارائه ای‌پی‌آی به کسب و کارها قدم‌ های چابک‌ تر و ارزشمندتری را بردارد.
مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه سامان با اعلام دریافت مجوز دائمی صدور «بیمه نامه بدنه اتومبیل پیمایشی» این شرکت از بیمه مرکزی، گفت: با گذشت دو سال از آغاز آزمایشی این پروژه، صدور گسترده این بیمه نامه توسط شبکه فروش به زودی عملیاتی خواهد شد.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که نرخ همه ارزها با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی ثابت ماند.
یام مدیرعامل شرکت بیمه معلم به خبرنگاران:

رسالت خبرنگاران حرفه‌ای در توسعه صنعت بیمه

پاس می‌داریم، تلاش بی‌دریغ خبرنگاران را که با رسالت اخلاقی و حرفه‌ای خود، قدم در راه پیشرفت سرزمین‌مان بر می‌دارند. هرساله با نزدیک شدن به 17مردادماه، روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی، به یاد سفیران قلم و اخلاق پیام‌های تبریک مرقوم می‌شود؛ اما آنچه که نباید از آن غفلت کرد این است که هر روز و هر ساعت باید قدردان خبرنگاران و آگاهی‌رسانان بود.
رئیس کل بیمه مرکزی در نامه ای به وزیر بهداشت خواستار شد:

بررسی گلایه صنعت بیمه از برخی بیمارستان های خصوصی

شکایات واصله از سوی بیمه گذاران مبنی بر مشکلات پذیرش آنان در بیمارستان های خصوصی از سوی وزارت بهداشت نیاز به بررسی و دخالت دارد.
به لحاظ عددی در پایان خرداد سال جاری ۲۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از کل تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور قرض‌الحسنه بوده که این میزان نسبت به اسفند ماه سال گذشته، ۴.۸ درصد رشد را نشان می‌دهد.
مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطری شهدای رسانه به ویژه شهید صارمی و دو بانوی خبرنگار جان باخته در حادثه اخیر تصادف اتوبوس، روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر تبریک گفت.