بازدید عضو اجرایی هیأت مدیره پست بانک از واحد تولیدی مارلیک فارس

فرهاد بهمنی عضو اجرایی هیأت مدیره پست بانک ایران به اتفاق هیأت همراه از طرح تسهیلاتی نظیف گستران مارلیک فارس (تولید کننده بی‌کربنات سدیم) بازدید کرد.
تصویر بازدید عضو اجرایی هیأت مدیره پست بانک از واحد تولیدی مارلیک فارس

به گزارش سایت خبری پرسون، بهمنی عضو اجرایی هیأت مدیره پست بانک ایران در حین بازدید از واحدهای مختلف محل طرح و گفتگو با مدیرعامل این شرکت از نزدیک در جریان وضعیت و پیشرفت فیزیکی واحد مزبور قرار گرفت.

سهراب‌پور مدیرعامل شرکت بی‌کربنات نیز در این بازدیدضمن اعلام رضایت و قدردانی از همکاری‌های پست‌بانک ایران در مشارکت و تأمین مالی از این طرح، خواستار توسعه همکاری و حمایت مالی مراحل تکمیلی به میزان ۴۰ درصد تسهیلات اولیه شد.

بنا بر این گزارش: شرکت بی‌کربنات سدیم فارس ۱۵۰ میلیارد ریال با هدف تولید و اشتغالزایی از پست‌بانک ایران تسهیلات گرفت و با تلاش‌های صورت گرفته ۷۰ درصد از مراحل احداث طرح انجام و با راه‌اندازی و اتمام این پروژه بیش از ۹۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.

گفتنی است: بهمنی در پایان بازدید مذکور در جلسه شورای اداری مدیریت شعب پست بانک استان حضور یافت و در این جلسه، با اشاره به اینکه با به روز رسانی سامانه بنکو، مشکلات آن نسبت به قبل کمتر شده است، تصریح کرد: کارمزدهای سیستمی بخش تسهیلات و زیرساخت سیستمی سامانه نظارت و همچنین دریافت سیتواسیون و سامانه ساتنا برای باجه های بانکی روستایی به زودی فعال می‌شود.

عضو اجرایی هیات مدیره بانک در ادامه با بیان اینکه فاز دوم برنامه پیچک در دی‌ماه در سامانه بنکو و در همراه بانک تا پایان آذر ماه راه‌اندازی می‌شود، گفت: با بهره‌برداری از این بخش، ثبت چک در همراه بانک فعال‌سازی می‌شود.

وی در پایان از بهره‌برداری پایلوت از نسخه ارمغان برای خودپرداز در استان سمنان خبر داد و افزود: با رفع مشکلات این نسخه ارمغان، به زودی شاهد فعال سازی آن در تمام کشور برای استفاده خود پردازها خواهیم بود.

371918