بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

پست بانک ایران، تلاش هم‌جانبه برای گسترش کمی و کیفی خدمات بانکی در مناطق روستایی به عمل آورده است. این خدمات به چند گونه تقسیم می‌شوند. نوع اول خدمات دسترسی به زیرساخت‌های بانکی است که ابعاد کمی شمول مالی را پوشش می‌دهد.
بانک مرکزی از ابتدای سال جاری نسبت به تامین بیش از 7.2 میلیارد دلار ارز به نرخ ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی و دارو اقدام کرده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به بیش از 2 برابر رسیده است.
شرکت سابین تجارت آریا به عنوان مجموعه ‌ای متعلق به بانک ایران زمین با عنوان پرداخت یار معتمد بانک مرکزی، با همراهی شرکت پیام اول شهر اینترنتی تهران (مرجع اصناف و معرفی مشاغل کشور) با دارا بودن تمامی مجوزهای لازم اقدام به ارائه پکیج خدمات برای تبدیل شدن کسب و کار های سنتی به دیجیتال، با نام تجاری (جامپر) نموده اند.
مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر توانمندی های کارکنان ارزش آفرین بانک اظهار داشت: سرمایه انسانی توانمند و کارآمد از بارزه ها و عاملی مهم در رشد و توسعه بانک سینا است و تلاش دلسوزانه و همدلی همکاران، زمینه را برای ارتقاء جایگاه و شکوفایی بیشتر بانک فراهم می سازد.
در گفتگو با پورابراهیمی مطرح شد:

نظر مثبت کمیسیون اقتصادی مجلس به خاندوزی

​رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه خاندوزی وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارائی به مسائل اقتصادی اشراف کامل دارد، گفت: نظر کمیسیون اقتصادی مجلس به وزارت ایشان مثبت است.
مدیر عامل بانک ملی ایران در مراسم یادبود درگذشتگان کرونا و شهدای مدافع اقتصاد در این بانک گفت: گریزی از مقدرات الهی نیست و با قلبی آکنده از غم و اندوه در گذشت جمعی از همکارانمان را به خانواده بزرگ بانک ملی ایران و بازماندگان آنها تسلیت می گوییم.