بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل شرکت بیمه تعاون با بیان اینکه " سندیکای بیمه‌گران در دوره دوساله اخیر بهترین عملکرد را از سال ۸۳ تا کنون داشته است،" برلزوم برگزاری به موقع انتخابات دبیرکلی این سندیکا طبق اساسنامه و قانون تاکید کرد.
با پیاده سازی نظام جامع مدیریت شایستگی و توسعه افراد (فرایند آموزش ) منطبق بر آخرین استانداردها، بانک کارآفرین موفق شد گواهینامه ISO 10015-2019 را اخذ کند.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که براساس آن نرخ ۲۳ ارز افزایش و نرخ ۱۲ ارز کاهش یافت. همچنین نرخ ۱۱ ارز ثابت ماند.
بیمه تجارت نو تحولات بزرگی را در ماه های آتی رونمایی می کند:

از تحول ساختاری در شبکه فروش تا استارتاپ منحصر به فرد

شرکت بیمه تجارت نو با وجود جوان بودن جایگاه ویژه ای را در بازار بیمه پیدا کرده و توانسته نامی نیک برای برند خود ثبت کند. بیمه تجارت نو با نگاهی نو به صنعت بیمه مسیر خدمت رسانی خود را پر قدرت و با انگیزه در پیش گرفته است.
نمونه‌ای از کیف پول الکترونیکی نیمه بسته در ایران، اپلیکیشن‌ هایی هستند که می‌توان در آن‌ها حساب کاربری خود را با استفاده از کارت‌ های بانکی شارژ و در خرید ها از آن استفاده کرد.
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی تصریح کرد؛

عزم جدی برای فعال سازی کیف الکترونیک پول

معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی با توجه به تصویب مقررات مربوطه و آماده سازی زیرساخت های لازم در خصوص کیف الکترونیک پول، عملیاتی سازی این خدمت مهم را در دستور کار دارد و از تمام ابزارهای خود برای تسریع در این امر استفاده خواهد کرد.
با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و به صورت آنلاین؛

سی‌ و یکمین همایش بانکداری اسلامی ۹ و ۱۰ شهریورماه برگزار می شود

سی و یکمین همایش بانکداری اسلامی با عنوان "بانکداری اسلامی با نگاهی به بیانیه گام دوم انقلاب" روزهای ۹ و ۱۰ شهریورماه در بانک مرکزی برگزار و به صورت آنلاین از طریق لینک conf31.ibi.ac.ir در فضای مجازی پخش می شود.
مدیرعامل بانک کشاورزی تأکید کرد:

لزوم استمرار خدمت رسانی به بخش کشاورزی

روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به نقش و جایگاه بخش کشاورزی و ضرورت توسعه این بخش، بر استمرار خدمت رسانی به این بخش تأکید کرد.
شرکت بیمه کارآفرین، در شهریور ماه ۱۳۹۸ باشگاه مشتریان خود را با محوریت شبکه فروش بعنوان اصلی ترین مشتری بیمه کارآفرین راه اندازی و افتتاح کرد و علت نام گذاری ششم شهریور ماه بعنوان روز تحول دیجیتال بیمه کارآفرین، تغییرات گسترده در اصلاح فرآیندهای ارائه خدمات به کلیه مشتریان با استفاده از دستاوردهای انقلاب دیجیتال برای تغییر و تحولات شرکت بود .