بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

به مناسبت هفته دولت انجام شد؛

بررسی عملکرد بانک مهر ایران در سال‌های اخیر

منابع بانک مهر ایران که در پایان سال ۱۳۹۵ میزان ۵۸ هزار میلیارد ریال بوده، در پایان مرداد سال جاری به بیش از ۵۸۰ هزار میلیارد ریال رسیده و در طول این پنج سال رشد ۱۰ برابری را تجربه کرده است.
بر اساس مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان، گواهی سپرده سرمایه گذاری( عام)، از روز شنبه 18 اردیبهشت ماه تا پایان شهریور ماه سال جاری در شعب بانک کشاورزی عرضه و به فروش می رسد.
طی امضای تفاهم نامه با وزارت راه و شهرسازی صورت گرفت:

تامین مالی احداث بزرگراه اردبیل– سرچم توسط بانک صادرات ایران

​مدیرعامل بانک صادرات ایران همزمان با هفته دولت برای تامین مالی احداث بزرگراه اردبیل– سرچم به مبلغ ۴ هزار میلیارد ریال با معاون وزیر راه و شهرسازی در استانداری اردبیل تفاهم‌نامه امضا کرد و برای سرمایه‌گذاری در سایر طرح‌های صنعتی از جمله پروژه‌های آب و فاضلاب این استان اعلام آمادگی کرد.
دنیای امروز با رویکردی دیجیتال، به سوی فردا حرکت می کند در همین راستا مشتریان بنگاه های اقتصادی نیز تمایل دارند خدمات مورد نیازشان را هر زمان و مکان و از کانال های ارتباط دیجیتال که باعث سهولت بیشتری برایشان می شود، دریافت نمایند.
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز شنبه ۶ شهریور ١۴٠٠ در صرافی های بانکی به ٢٧ هزار و ٨۴٢ تومان رسید.
رییس هیات مدیره بانک مسکن تشریح کرد:

حمایت همه جانبه از فعالان مسکن در دولت جدید

رییس هیات مدیره بانک مسکن با تشریح دستاوردهای این بانک در سال های اخیر، اعلام کرد که بانک مسکن در راستای اهداف خود از تمامی فعالان حوزه مسکن در دولت سیزدهم حمایت خواهد کرد.
مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در پیامی، هفته دولت و چهارم شهریور مصادف با روز کارمند را به کلیه کارکنان متعهد و خدوم کشور به ویژه خانواده بزرگ بیمه آسیا تبریک گفت.
هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با اهدای لوح سپاس از اقدامات بانک کشاورزی در کمک به روند بازسازی مناطق زلزله زده و پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان قدردانی کرد.
در کشور ما ده ها بانک به شکل خصوصی و دولتی زیر نظر بانک مرکزی فعالیت می کنند، هر یک از این بانک ها تمایل دارند تا در هر نقطه از کلانشهر ها شعبه ای راه اندازی کنند، تا مشتریان بیشتری را نصیب خود کنند.
در خواست وزیر اقتصاد از بانک مرکزی؛

انتقال داده‌های ارزی به صورت برخط و آنلاین

وزیر امور اقتصادی و دارایی از رئیس کل بانک مرکزی خواست تا انتقال داده‌های ارزی را به صورت برخط و آنلاین در دستور کار بانک مرکزی قرار بدهند.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که براساس آن نرخ ۱۳ ارز کاهش، ۲۴ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۹ ارز ثابت ماند.