به گزارش سایت خبری پرسون، برات کریمی مدیر عامل بانک دی، در این بازدیدها با بررسی عملکرد شعب و ارائه رهنمودهای لازم جهت بهبود عملکرد گفت: همه شعب بانک دی به دستگاههای خوددریافت و خودپرداخت پول مجهز شدهاند که این موضوع میتواند در کاهش مراجعه به شعب و انجام خدمات مشتریان بهصورت ۲۴ ساعته نقش مهمی ایفا کند.
وی تصریح کرد: همچنین همراه بانک دی که با نام «دیجت» شناخته میشود، یکی از موفقترین اپلیکیشنهای بانکی است که این امکان را فراهم کرده تا افراد بدون نیاز به حضور در شعب، بهصورت غیرحضوری در بانک دی افتتاح حساب کرده و کارت بانکی خود را نیز در هر نقطهای که معرفی کنند، دریافت کنند که باید این ظرفیتها جهت تسهیل امور بانکی مخاطبان، بیشتر معرفی شود.
وی همچنین با مشتریان شعب به گفت وگو پرداخت و در خصوص چگونگی و کیفیت خدمات دریافتی در شعب از آنها نظرخواهی کرد.
در این بازدیدها فریدون رشیدی، نایب رئیس هیئت مدیره و سرپرست معاونت اعتبارات، همتاله حسینزاده، معاون بانکی و بازاریابی، جواد افتخاری، معاون سرمایه انسانی، حمداله محمدی، مدیر امور حراست و امیر لعلی، مدیر امور روابطعمومی و ارتباط با مشتریان نیز حضور داشتند.