بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک مرکزی در نامه ای به بانک مسکن ابلاغ کرد؛

افزایش سقف تسهیلات ساخت و خرید مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم

بانک مرکزی طی مکاتبه ای با بانک مسکن،‌ افزایش سقف‌های تسهیلات ساخت و خرید مسکن، از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن را به بانک مسکن ابلاغ کرد.
بانک مرکزی طی مکاتبه‌ای با بانک مسکن،‌ افزایش سقف‌های تسهیلات ساخت و خرید مسکن، از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن را به بانک مسکن ابلاغ کرد.
صندوق بیمه کشاورزی همه ساله به ویژه در آغاز سال زراعی ضمن ارتباط با جامعه بهره برداران سیاستگذاران و مجریان بخش کشاورزی، در نظر دارد خدمات متنوع و شایسته ای را در حوزه بیمه کشاورزی ارائه نماید.
مدیر عامل در مراسم آغاز به کار 120 نیروی جدیدالاستخدام:

ارتقای جایگاه بانک توسعه تعاون از شعبه شروع می شود

مدیر عامل بانک توسعه تعاون در ارتباط ویدئو کنفرانس با مدیریت شعب 17 استان و در مراسم آغاز به کار رسمی 120 نیروی جدید الاستخدام گفت: بانک ها در نظام اقتصادی و مالی کشور ها و خصوصا در ایران نقش ویژه ای دارند.
قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز با ۱۴۹ تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۲۶ هزار و ۷۶۱ تومان رسید.
مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران، امکان تجویز نسخه برای تاریخ آینده، تغییرات مرتبط با ارجاع و دسترسی به سوابق بیمه شده را از مهمترین تغییرات اعمال شده در پنل نسخه الکترونیک عنوان کرد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت:‌ ضروری است بانک ها مدیریت نقدینگی و کنترل رشد ترازنامه خود را جدی بگیرند و دقت و کنترل های لازم را در این باره داشته باشند؛ چراکه این امر در بلندمدت بر متغیرهای کلان اقتصادی همچون نقدینگی و تورم اثرگذار است.
بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران مجوز برگزاری مجمع عمومی فوق العاده جهت تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه شرکت بیمه پاسارگاد را صادر کرد.
تفاهم‌نامه همکاری بانک تجارت و شرکت پروازکاران در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها» با حمایت از پلتفرم Seateto و ارائه تسهیلات به ایرلاین‌ها و آژانس‌های مسافرتی و پشتیبانی از صنعت هوانوردی با حضور اشرف‌ نژاد عضو هیات مدیره، شریفیان معاون مدیرعامل در راهبری بازار و توسعه کسب و کار بانک تجارت و کاراندیش رئیس هیات مدیره شرکت پروازکاران منعقد شد.