بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیر عامل بانک کشاورزی گفت: این بانک با تامین منابع مالی برای اجرای طرح های تولیدی در بخش کشاورزی و سایر رشته های تولیدی به حمایت از تولید کنندگان می‌پردازد.
در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، تفاهم‌ نامه همکاری مشترک بین بانک‎ آینده و گروه صنعتی فردوس کاران امید (ایلیا استیل)، از سوی نادرخواجه حق وردی، معاون امور شعب و بازاریابی بانک آینده و علی مالامیری، مدیرعامل و عضو هیات مدیره گروه صنعتی فردوس کاران امید به امضاء رسید.
شرکت بیمه تجارت‌ نو در سال جاری پرتفوی خود را به گونه‌ای تغییر داده است که در همه حوزه‌های خاص حضور داشته و بر خلاف بسیاری از شرکت‌های داخلی که وابسته به یک یا دو رشته خاص هستند. بیمه تجارت‌ نو تا جایی که توانسته در حوزه‌های خاصی چون بیمه کشتی، بیمه بدنه و غیره فضای خوبی را رقم بزند.
همگام با پژوهش در صنعت بیمه:

مفهوم اصل جبران خسارت در حقوق بیمه

بیمه تعاون در راستای سیاست های ترویج علم در صنعت بیمه، اقدام به انتشار دستاوردهای پژوهشی متخصصان آکادمیک کرده است.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد. بر این اساس نرخ ۹ ارز افزایش و ۲۸ ارز کاهش یافت، همچنین نرخ ۹ ارز ثابت ماند.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد. بر این اساس نرخ ۱۵ ارز افزایش و ۲۰ ارز کاهش یافت، همچنین نرخ ۱۱ ارز ثابت ماند.
مراسم «گرامی‌داشت جان‌نثاران مردمی حفاظت از عرصه های منابع طبیعی کشور» با حمایت بیمه دی از خانواده های بازماندگان این عزیزان برگزار شد.
شاید شما هم از کاغذ بازی‌های مرسوم برای دریافت وام خسته شده‌اید و دنبال روشی آسان‌تر هستید. بانک مهر ایران، این مشکل را حل کرده و به آسان‌ترین روش ممکن، وام مورد نیاز آن دسته از مشتریان خود که شرایط لازم را داشته باشند پرداخت می‌کند.
پرداخت سود سهامداران شرکت مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن و شرکت پاکدیس با هدف رفاه و تسهیل شرایط سهامداران محترم در بانک سینا آغاز شده است.
در پی زمین لرزه ۵.۲ ریشتری که صبح دوشنبه حوالی قوچان را لرزاند، مسئولان شرکت بیمه کوثر و کارشناسان ارزیاب خسارت برای رسیدگی به خسارت‌های احتمالی بیمه‌گذاران در مناطق خسارت‌دیده حضور یافتند.
ارائه اطلاعات درست و به‌ هنگام، یکی از روش‌هایی است که بانک مرکزی از آن به‌ عنوان ابزاری در جهت هم‌ سو شدن انتظارات تورمی در راستای حفظ ارزش پول ملی و مساعدت به رشد اقتصادی استفاده می‌کند. بر این اساس از سال گذشته ارائه منظم روند ماهانه تحولات اقتصادی و اقدامات سیاستی بانک مرکزی در دستورکار قرار گرفته است.