بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران، اهداف و دستاوردهای مورد انتظار ١٠ برنامه عملیاتی پست بانک ایران در سال ١٤٠٠، در زمینه فناوری اطلاعات برای تحقق بانکداری دیجیتال را اعلام کرد.
بیمه ایران با صدور بخشنامهای به تمامی شعب و مراکز خود جزییات بسته خدمات و تعهدات خود به زائران اربعین حسینی(ع) را اعلام کرد. بر اساس این اطلاعیه، زائران اربعین حسینی (ع) که نسبت به ثبتنام از طریق سامانه سماح سازمان حج و زیارت اقدام و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند، فقط با پرداخت مبلغ 50 هزار تومان حق بیمه، تحت پوشش بیمههای عمر، حوادث و درمان این شرکت قرار میگیرند.
مصطفی زحمتی پاک، مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه تعاون، از جمله موافقان دیجیتالیزاسیون و هوشمندسازی صنعت بیمه است؛ که «ارائه خدمات آنلاین در تمامی فرآیندها، چه صدور بیمهنامه چه پرداخت خسارت مثبت بوده و این اقدام باعث رضایت مندی مشتریان خواهد شد»؛ با او در رابطه با دیدگاه هایش گفت و گویی انجام داده که در ادامه می آید.
فرمانده پایگاه بسیج بیمه آسیا در جمع فرماندهان بسیج حوزه ها و پایگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی، توفیق در جنگ اقتصادی نابرابر با دنیای غرب را مستلزم کار جهادی و ایستادگی دانست.
یکی از شاخصهای مهم ارزیابی و شناسایی یک شرکت بیمه خوب، وضعیت توانگری مالی آن شرکت بیمه است. سطح توانگری مالی بیانگر میزان توان مالی یک شرکت در انجام تعهدات مالی است، هرچه توانگری مالی یک شرکت بیمه بیشتر باشد قدرت آن در پرداخت و تامین مطالبات مشتریان نیز بیشتر است و مردم می توانند اعتماد بیشتری به شرکت داشته باشند.
شرکت بیمه دی در راستای تعهدات خود در کسب رضایتمندی مشتری و جبران خسارت بیمه گذاران محترم در کوتاه ترین زمان ممکن، خسارت موجب شده توسط حریق در یکی از کارخانه های فرش کاشان را پرداخت کرد.