بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

دومین مرحله مسابقات شطرنج المپیاد ورزش صنعت بیمه به میزبانی بیمه نوین با حضور 13 تیم از شرکت های بیمه پارسیان، ما، دی، رازی، آسیا، البرز، دانا، تجارت نو، سرمد، کوثر، مرکزی ، امید و معلم آغاز شد و با برتری تیم مردان بیمه البرز به کار خود پایان داد.
دکتر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در بازدید میدانی امروز از پروژه 1000 واحدی سبحان قرچک در جریان روند اجرای عملیات تکمیل و ایمن‌سازی واحدهای این پروژه قرار گرفت و از اقدامات خوب و سریع بانک مسکن در رفع مشکلات و ایمن‌سازی این پروژه تقدیر کرد.
دکتر احمد بهاروندی، مدیرعامل بانک کارآفرین:

نگاه عمومی به شبکه بانکی باید اصلاح شود

با نگاه به تحولات حوزه اقتصاد، عمیق‌تر شدن اثر انتظارات در آن به‌ وضوح قابل رویت است و با گذشت زمان، اثر انتظارات روانی جامعه و برداشت عمومی از آتیه اقتصاد، سرنوشت‌سازتر می‌شود.
شرکت بیمه رازی در سال جاری با وجود آنکه جذب نماینده در صنعت بیمه کشور با کاهش 13 درصدی مواجه بوده، 75 نماینده حقیقی و حقوقی را در شش ماهه نخست سال 1402 جذب کرده است.
وزیر کشور و رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اهدای لوح سپاس به دکتر حسینی رئیس کمیته پدافند غیرعامل بانک سپه، از فعالیت‌های صورت گرفته این بانک در حوزه پدافند غیرعامل طی یکسال گذشته قدردانی کردند.
مدیریت منطقه دو بیمه پاسارگاد با همراهی شعب این منطقه در راستای تشویق و دیده شدن نمایندگان فروش توانمند در حوزه فروش بیمه نامه های عمر و عمومی از ابتدای سال ۱۴۰۲ اقدام به پیاده سازی طرح «سپاس» کردند.
تفاهمنامه توسعه ورزش پایه میان بانک ملی ایران و فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با حضور دکتر ابوالفضل نجارزاده و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی امضا شد.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: شعار «کارت مهر، کارت زندگی» با تلاش همه کارکنان و مدیران در حال تحقق است. اکنون ۱۸۰۰ دستگاه در چارچوب طرح مهریار، حقوق و مزایای کارکنان خود را از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت می‌کنند و این یعنی در حال گسترش چتر قرض‌الحسنه هستیم.
معاون امور شهرداری‌های بانک شهر با بیان اینکه سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌های شهری با رعایت شاخصه‌های کیفی همواره در اولویت‌ اقدامات شهرداری هاست، گفت: در همین راستا بانک شهر به عنوان بانکی تاثیرگذار در توسعه شهرها، شرایط را برای استفاده شهرداری ها از روش‌‌های نوین تامین مالی فراهم می کند.
طی احکامی جداگانه ای از سوی علی خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن، اعضای جدید هیأت عامل و مدیر امور بانکداری شرکتی و توسعه کسب و کار این بانک منصوب شدند.
با هدف تسهیل تردد بین المللی وسایل نقلیه موتوری، حمل ونقل بین المللی کالا و مسافر میان کشورهای عضو سیستم بین المللی کارت سبز و حمایت از زیاندیدگان حوادث ناشی از وسایل نقلیه موتوری زمینی در حوزه کشورهای عضو، بیمه مرکزی اقدامات جدی در این حوزه را آغاز کرد.
مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بیمه آرمان صبح امروز یکشنبه 7 آبان ۱۴۰۲ به‌ منظور انتخاب اعضای جدید هیات مدیره این شرکت، با حضور بیش از ۹۶ درصد از سهامداران برگزار شد.