بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در جلسه بررسی سفر استانی مدیرعامل بیمه رازی عنوان شد؛

تاکید بر افزایش اختیارات و اجرایی شدن اعطای سهام نمایندگان بیمه رازی

جلسه بررسی اجرای مصوبات و رفع مشکلات مطرح شده در اولین سفر استانی مدیرعامل شرکت بیمه رازی در تاریخ بیست و چهارم مهر ماه برگزار و مقرر شد اختیارات نمایندگان بیش از پیش افزایش یابد.
در سال های اخیر و در راستای تحقق دولت الکترونیک، طراحی و استقرار سامانه جامع بیمه کشاورزی (C.S) با تکیه بر قابلیت های نوین حوزه دیجیتال و با هدف دستیابی به سطوح بالاتر عملکرد و رضایتمندی مشتریان صورت گرفته است.
کارگزاری رسمی بورس اوراق بهادار، فرابورس، بورس کالا و بورس انرژی بانک تجارت، اسامی شعب و باجه های فعال کارگزاری خود را برای ارائه خدمات بورسی به مشتریان اعلام کرد.
تصمیم مسئولین بانک مسکن و بنیاد مسکن در تسهیل خدمات دهی به سازندگان حرفه ای و غیر حرفه ای:

نشست مسئولین بنیاد و بانک مسکن

در نشست مسئولین بانک مسکن و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی، مسئولین دو سازمان بر تعامل فیمابین و تسهیل شرایط خدمات دهی به سازندگان مسکن در شهرها و روستاهای استان تاکید کردند.
شعب برتر بانک مسکن استان در سالی که گذشت:

تقدیر از روسای شعب برتر بانک مسکن استان

ذز مراسمی با حضور مسئولین مدیریت شعب استان مرکزی، از روسای شعب برتر در ارزیابی عملکرد سال گذشته تجلیل شد.
تعامل انجمن صنفی انبوه سازان مسکن با بانک مسکن؛

نشست با انجمن صنفی انبوه سازان

در نشست مسئولین بانک مسکن و انجمن صنفی انبوه سازان مسکن استان، دو طرف بر تعامل بیشتر در جهت تسهیل اعطای تسهیلات ساخت به انبوه سازان حرفه ای مسکن در جهت تولید مسکن حداکثری تاکید کردند.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که بر این اساس نرخ رسمی ۶ ارز کاهش و نرخ رسمی ۲۷ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ رسمی ۱۳ ارز ثابت ماند.
درحالیکه سه ماه از تکلیف بانک مرکزی به پنج بانک ملی، صادرات، تجارت، ملت و رفاه کارگران مبنی بر صدور کارت رفاهی با حداکثر سقف هفت میلیون تومان می‌گذرد، گزارش‌ها حاکی از آن است که تنها دو بانک ملی و تجارت این کارت اعتباری را به متقاضیان ارائه می‌دهند.
از ۳۵۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان چک‌های وصولی در کل کشور حدود ۲۱۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای چک‌های عادی و بیش از ۱۳۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان خاص چک‌های رمزدار بوده است.
مشاور مدیرعامل بیمه تجارت‌نو در تحول دیجیتال، اعلام کرد که اپلیشکن بنو داستان تحول دیجیتال بوده و داستان تحول دیجیتال بیشتر به جای اینکه مبتنی بر تغییر فناورانه باشد تغییر در باور و نگرش افراد است .
متقاضیان تسهیلات بانک کارگشایی می توانند درخواست تسهیلات خود را با «زرنشان» به صورت غیرحضوری و بدون مراجعه به شعبه ثبت و پیگیری کنند.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: نظام پیشنهادها مانند اتاق فکر و مرکز خلاقیت سازمان عمل کرده و امیدواریم مبنای حرکت، رشد و بالندگی بانک و همچنین راهی به سوی مدیریت مشارکتی باشد.
مدیر کل دفتر امور استانها وزارت اقتصاد:

جایگاه پست بانک ایران از نگاه مردم مطلوب است

سعید توتونچی مدیر کل امور استانهای وزارت امور اقتصادی و دارایی در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت پست‌ بانک‌ ایران که با حضور بهزاد شیری مدیرعامل، معاونین وی و جمعی از مدیران بانک برگزار شد اظهار داشت: خوشبختانه جایگاه این بانک از منظر عمومی بسیار خوب و مطلوب است.