بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در نوزدهمین برنامه سه‌شنبه‌های پاسخگویی مطرح شد؛

صدور بیمه نامه‌های عمر بیمه رازی برخط می‌شود

مدیر فناوری اطلاعات شرکت بیمه رازی از رونمایی صدور برخط بیمه نامه عمر برای اولین بار در صنعت بیمه کشور توسط شرکت بیمه رازی خبر داد.
مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو، در دومین روز برگزاری نمایشگاه و همایش دستاوردهای تحول دیجیتال این شرکت، شرط بقا صنعت بیمه را در استفاده از فناوری‌های دیجیتال دانست و اظهارداشت: حرکت به سمت فناوری‌های دیجیتال یک ضرورت است و به همین دلیل تمامی فرایندها و مسیرهای شرکت بیمه تجارت‌نو بر این مبنا برنامه ریزی شده است.
شرکت بیمه تجارت‌نو در دومین روز از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای تحول دیجیتال، محصول مشترک بیمه موبایل و تبلت و شارژ بیمه را رونمایی کرد. بیمه موبایل و شارژ بیمه تجارت‌نو، محصول ماهها تلاش مدیران شرکت بیمه تجارت‌نو و شرکت کارت اعتباری ایران کیش است که می توان از آن بعنوان گامی نو در تحول دیجیتال نام برد.
در جلسه کارگروه ارزیابی عملکرد مدیریت و شعب استان مرکزی، مدیر استان رمز موفقیت شعب استان را مقایسه عملکرد نه فقط با دیگر شعب استان ها؛ که مقایسه عملکرد با بانک های دیگر در استان دانست و بر تحقق اهداف بانک مسکن در استان تاکید کرد.
در جلسه ای با حضور جمعی از کارکنان صف و ستاد مدیریت بانک مسکن، از برندگان مسابقات فرهنگی، فعالان این حوزه و نیز از شرکت کنندگان و برندگان مسابقات سراسری قرآن کریم تجلیل شد.
مدیرعامل ساتا در نشست تخصصی مدیران بیمه کوثر عنوان کرد:

ضرورت کار تیمی در تعالی بیمه کوثر

هماهنگی و همبستگی فنی و اجتماعی و نیز افزایش کارهای تیمی میان معاونان، مدیران، کارکنان و اعضای شبکه فروش برای تعالی بیمه کوثر ضروری است.
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با بیان اینکه تلاش می کنیم صدای مشتریان خود را شنیده و درجهت رفع نیازهای قانونی آنان گام برداریم، از پاسخگویی کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی (8655) این بانک به 230 هزار نفر در نیم سال اول امسال خبر داد.
در بازدید رئیس بیمه مرکزی عراق از مجتمع تخصصی ولیعصر شرکت بیمه ایران مطرح شد:

ظرفیت همکاری بیمه ای ایران و عراق چشمگیر است

برنامه ریزی صنعت بیمه در حوزه صدور بیمه نامه های نفت و انرژی به گونه ای است که احساس امنیت و اطمینان را در جامعه فعالان بخش انرژی تقویت می کند.
این روزها سرعت برقراری ارتباط هموطنان با بانک مورد نظرشان در هر زمان از شبانه روز یکی از ملزومات بانکداری شده است، به همین منظور بانک ایران زمین در این راستا اقدامات ارزشمندی انجام داده است.
مدیر بانک قرض‌الحسنه مهر اشنویه از اهدای ۳۲ قلم انواع لوازم و تجهیزات پزشکی شامل سه دستگاه بارکدخوان، ۱۲ دستگاه ترموتر حرفه‌ای، ۱۴ دستگاه پالس اکسی متر، ۲ دستگاه اکسیژن‌ساز و یک دستگاه ترالی اورژانس، همزمان با هفته وحدت از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر به شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرزی اشنویه خبر داد.
مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه تعاون:

دیجیتالی شدن نیاز امروز صنعت بیمه است

مریم قندور، مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه تعاون از ضرورت دیجیتالی شدن در ارائه خدمات در صنعت بیمه سخن گفت و فعالیت کنونی شرکت بیمه تعاون در بهره مندی از استارت آپ ها را مثال زدنی دانست.
رئیس‌جمهور گفت:مردم باید درباره تامین معیشت و سفره خود احساس امنیت کنند و بی‌ثباتی در بازار چه ریشه در کم‌کاری بدنه دولت داشته و چه ناشی از سوءاستفاده فرصت‌طلبان باشد، بادی پیگیری شود.
مدیر عامل پست بانک ایران، در تشریح عملکرد بانک در پایان شش ماه اول سال 1400 گفت: تا پایان شهریور ماه سال جاری مبلغ 73 هزار و 400 میلیارد ریال انواع تسهیلات به 119 هزار نفر از مشتریان حقیقی و حقوقی بانک اعطا شده است که این تسهیلات نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد 53 درصد و از نظر مبلغ 49 درصد رشد داشته است.
شرکت بیمه کارآفرین در راستای اهداف خود، اقدام به برگزاری جشنواره تخفیف بیمه های درمان خانواده ویژه گروه سنی 0 تا 15 سال را تا پایان سال 1400 نموده است.