آقایون چه خبرتونه؟! علت درگیری در مجمع های اخیر چیست؟

جلسه روز گذشته مجمع عمومی فوق‌العاده بانک دی که در سالن همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک برگزار شد، با حاشیه درگیری به همراه بود.
تصویر آقایون چه خبرتونه؟! علت درگیری در مجمع های اخیر چیست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، یکی از مالبختگان در واکنش به وضعیت بانک دی و ریزش شدید سهام آن، اشیایی به سمت مدیران جلسه پرتاب می‌کند و آنها در نهایت صبوری ختم جلسه را اعلام می کنند و واکنشی نشان نمی دهند.

در این جلسه اعضای جدید هیئت‌مدیره بانک دی به شرح ذیل انتخاب شدند:
1. علیرضا قیطاسی
2. فریدون رشیدی
3. سیدمحمود احمدی
4. امیرعباس هاشمی نژاد
5. برات کریمی

حال سهامداران خرد این بانک در نگرانی به سر می‌برند و عده ای از آنها معتقدند درگیری روز گذشته سبب می‌شود سهام از دست حقیقی خورد و کلان خارج شود.

بر اساس شنیده‌ها بحث و جدل روز گذشته در مجمع بانک دی میان اسفندیاری عضو هیئت مدیره صندوق اندوخته شاهد و آقای وکیلی نماینده سازمان اقتصادی کوثر بعنوان رئیس جلسه بود.

حال سهامداران نگران این موضوع هستند که آیا روز شنبه نماد بانک دی بازگشایی می‌شود یا خیر؟

با توجه به شرایط بازار سرمایه و سقوط و کاهش قیمت سهم‌ها در یک سال اخیر بازار سهام، در مجامع بورسی درگیری‌های عجیبی رخ داده است و با اعتراض سهامداران همراه بوده است.

یکی دیگر از نمادهایی که از این قاعده مستثنی نبود وبرق است. بر اساس اخبار منتشر شده؛ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوین با نماد وبرق روز گذشته جهت تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ و انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و انتخاب اعضای هیئت‌مدیره برگزار شد. اما این مجمع همانند مجمع کرمان و بانک دی همراه با تنش و درگیری بود. باتوجه به فیلم منتشر شده به نظر میرسد این درگیری نیز برای رای گیری جهت انتخاب اعضای هیئت‌مدیره پیش آمده است.

این تنش‌ها نشانگر آن است که هر چه سریعتر مسئولین کشوری باید فکری به حال سهامداران خرد بازار سهام کشور کنند و اموال مردم شریف کشور را که با هزار امید در بازار بورس سرمایه گذاری کردند، نجات دهد.

380986