بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

همزمان با روز ملی مازندران صورت گرفت:

پاکسازی بخشی از ساحل دریای خزر توسط کارکنان بانک کشاورزی

همزمان با هفته پدافند غیر عامل و به مناسبت۱۴ آبان ماه،روز ملی مازندران، قسمتی از ساحل زیبای دریای خزر توسط کارکنان مدیریت بانک کشاورزی استان مازندران، پاک سازی شد.
مدیرعامل شرکت بیمه رازی با تاکید بر اینکه رقابت در بازار تنها در گرو نرخ و شرایط نیست، گفت: یکی از استراتژی‌های مهم شرکت بیمه رازی تبدیل مشتریان راضی به مشتریان وفادار رازی است که در این زمینه سرعت بخشی به پرداخت خسارت و همراهی بیمه‌گزار در مراحل مشاوره، فروش و پرداخت خسارت از اولویت‌‌های اصلی شرکت است.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه ١۶ آبان ١۴٠٠ در بازار آزاد تهران به ١١ میلیون و ٩۶٠ هزار تومان رسید .
رییس اداره کل رعایت قوانین و مقررات (تطبیق) پست‌ بانک‌ ایران گفت: این اداره کل با هدف کاهش ریسک‌های مالی، عملیاتی و شهرت نامطلوب ناشی از عدم رعایت قوانین و مقررات در موسسات اعتباری و بانک‌ها با اختیارات و شرح وظایف معین تشکیل شده است که در چارت سازمانی بانکداری اسلامی تحت لوای «حاکمیت شرکتی» این واحد بدون واسطه تحت نظارت مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک و با سه کارشناس تخصصی در امور حقوقی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات در حال فعالیت است.
شرکت بیمه ایران‌معین راهبر بازار بیمه مناطق آزاد کشور، در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود با حمایت از سومین نمایشگاه بزرگ کتاب کیش در توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی سهیم شد.
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز یکشنبه ١۶ آبان ١۴٠٠ در صرافی های بانکی به ٢٧ هزار و ٧٣ تومان رسید.
همواره فرهنگسازی در بهره مندی از خدمات بیمه ای به عنوان گامی راهبردی از سوی موسسات و شرکت های بیمه گر یاد شده و در قالب مسئولیت اجتماعی نسبت به آن کارهایی انجام شده است؛ صدور بیمه با توجه به قوانین اخیر موجبات تسهیل در فرایند پرداخت خسارت را نیز فراهم کرده است.
بانک ملی ایران در ادامه سیاست های حمایتی خود از تولیدکنندکان کشور و با توجه به افزایش قیمت گندم و نیاز شرکت های تولیدی به سرمایه جهت تأمین مواد اولیه، تسهیلات ویژه ای را به یکی از شرکت های تولیدی آرد اختصاص داده است.