«عدالت» نقطه بارز زندگی اجتماعی حضرت علی علیه السلام

مدیرعامل بانک شهر در پیامی فرارسیدن، بیست‌ و‌ یکم ماه رمضان و سالروز شهادت مولی‌الموحدین، امیرالمؤمنین،حضرت علی (ع) را تسلیت گفت و «عدالت» را نقطه بارز زندگی اجتماعی آن حضرت برشمرد.

به گزارش سایت خبری پرسون، متن پیام سیدمحمدمهدی احمدی مدیر عامل بانک شهر به شرح زیر است:

«بسم الله و بالله و فی سبیل الله، فزت و رب الکعبه»


بیست و یکم رمضان، سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) متضمّن یکی از تلخترین خاطره‌های تاریخ جهان اسلام است. روزی که آسمان شهر کوفه به خون نشست و شمشیر مسموم نفاق و کین، شیعیان و مظلومان عالم را یتیم کرد.

اگر چه خورشید فروزان حیات امام علی علیه السلام، در افق روز بیست یکم رمضان در آسمان شهر کوفه غروب کرد اما اراده الهی، برطلوع و جاودانگی مولی‌الموحدین، امیرالمؤمنین استوار است، آنچنان که «عدالت» آفتاب پرفروغ و نقطه بارز زندگی اجتماعی آن حضرت، همچون نور خدا بر تارک جهان و جهانیان خواهد درخشید و سلوک معنوی و کردار و گفتار امام مؤمنان، چراغ و روشنگر راه مردان خدا و حق جویان و یکتاپرستان جهان خواهد بود.

اینجانب، فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه و غمبار مولا و سرور پرهیزگاران عالم، حضرت علی (ع) را به همه آزادگان و عدالت جویان جهان و هم میهنان روزه دار و خداشناس به ویژه همکاران مومن و عزیزم در خانواده بزرگ بانک شهر، تسلیت عرض می کنم.

از خداوند متعال مسئلت دارم، همه ما را به معنای واقعی کلمه، شیعه‌ی امیرالمؤمنین و از رهروان راستین آن امام همام قرار دهد.

سیدمحمدمهدی احمدی
مدیرعامل و عضو هیأت مدیره

393695